شرکت تجهیزات آزمایشگاهی به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ واردات و پخش لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی فعالیت دارند. قطعاً مراکزی که قصد راه اندازی محیط های آزمایشگاهی را در زمینه های مختلف دارند، به طور مستقیم از طریق شرکت تجهیزات آزمایشگاهی بدون چندین واسطه، با قیمت ارزان خریداری نمایند. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در زمینۀ واردات و فروش دستگاه و تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی فعالیت می کنند.

شرکت تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی

از آنجایی که شاهد تنوع بالایی از دستگاه ها و وسایل آزمایشگاهی منجمله شیشه آلات، تجهیزات ایمنی، سکوبندی آزمایشگاهی، هود آزمایشگاهی، ظروف پلاستیکی، بن ماری، اتوکلاو، انکواتور، سیسمکس، سانتریفیوژ و ... می باشیم. ممکن است گردآوری کلیۀ اقلام برای افراد کار راحتی نباشد. بنابراین راه اندازی فروش اینترنتی از طریق معتبرترین شرکت تجهیزات آزمایشگاهی، با دسترسی داشتن به کلیۀ اقدام موجود در آن مجموعه، تجهیزات بیشتری را متناسب با نیاز خود با قیمت مناسب خریداری نمائید.

توصیۀ ما به شما برای تأمین لوازم آزمایشگاهی، مراجعه به یک شرکت تجهیزات آزمایشگاهی است چون در طبقه بندی های مختلف، انواع لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی را عرضه می نمایند. بدین ترتیب در مدت زمان کوتاه تر می توانید کلیۀ اقلام مورد نیاز خود را به صورت اورجینال و قیمت ارزان خریداری نمائید. اصل بودن لوازم پیش از قیمت آنها برای افراد حائز اهمیت می باشد.

در نتیجه مراجعه به وب سایت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی معتبر، می تواند راهکار مناسبی برای دسترسی داشتن به کلیۀ اقلامی است که توسط آن مجموعه عرضه می شود. جهت استعلام قیمت خرید لوازم آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی می توانید با کادر فروش شرکت آزمایشگاهی علمینو تماس حاصل فرمائید. سطح خدماتی که می توانید از طریق شرکت تجهیزات آزمایشگاهی دریافت نمائید نسبت به مراکز کوچک، بیشتر و گسترده تر می باشد. بنابراین راحت تر می توانند با دسترسی داشتن به کلیۀ اقلام با برندهای معتبر خارجی و قیمت مناسب، انتخاب و خرید خود را نهایی نمایند.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()