خرید لوازم آزمایشگاهی نیاز به تخصص دارد و به عبارتی مراکزی که در حوزۀ امور آزمایشگاهی فعالیت دارند بایستی اطلاعات جامعی در این خصوص داشته باشند. هم اکنون شاهد عرضۀ انواع تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی با برندهای معتبر خارجی و ایرانی می باشیم که هر کدام از آنها در جایگاه خود، متقاضیان زیادی دارد. در صورت نیاز به خرید لوازم آزمایشگاهی، تهیۀ یک لیست از اقلام مورد نیازتان به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به منظور افزایش سطح آگاهی و رضایت مندی مشتریان، توانسته اند امکان  خرید لوازم آزمایشگاهی ارزان را از طریق فروشگاه اینترنتی مجموعۀ خود فراهم آورند.

خرید لوازم آزمایشگاهی به صورت اینترنتی

دلیل این امر، نیز داشتن تیمی از متخصصین با انگیزه است که به طور مداوم قادر به تحقیق و توسعۀ محصولات موجود در فروشگاه می باشند، تا بدین وسیله بتوانند شرایط را برای خرید لوازم آزمایشگاهی اورجینال و با کیفیت فراهم آورند. اگر در صدد برای تأمین انواع تجهیزات آزمایشگاهی می باشید، بدون شک مراجعه به مراکز بزرگ و معتبر که به صورت حرفه ای سال های متوالی در این حوزه فعالیت می کنند، بهتر می تواند نیاز شما را برآورده سازد. فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی از طریق سایت انجام می گیرد.

همانطور که می دانید خرید لوازم آزمایشگاهی ، کلیۀ اقلام، تجهیزات، دستگاه و مواد اولیۀ آزمایشگاهی را شامل می شود. بنابراین شما به عنوان مؤسس یک مرکز آزمایشگاهی در زمینه های مختلف، به سهولت و بدون دغدغه با مراجعه به وب سایت فروشگاه آزمایشگاهی علمینو، پس از مشاهدۀ کلیۀ تجهیزات عرضه شده، بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

چندین سال است که این مجموعۀ معتبر همراه با گارانتی معتبر، امکان خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و کاملاً اورجینال فراهم نموده اند. لذا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()