ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از اقلام اصلی در تجهیزات آموزشی محسوب می گردد. هم اکنون شاهد گسترش کاربرد این دستگاه در محیط های مختلف هستیم. پیش از اقدام برای خرید ویدئو پروژکتور، میزان استفاده ای که در طول روز از دستگاه دارید را بایستی در نظر بگیرید. با این تفاسیر، شما راحت تر می توانید نسبت به  خرید ویدئو پروژکتور  استفاده نمائید. هم اکنون از طریق فروشگاه نیزار کالا به سهولت می توانید با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، اقدام به خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های پیشرفته نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور با صفحه نمایشگر پیشرفته

تولید ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف صورت می پذیرد که می توان به نمایشگرهای کریستال مایع و پردازش دیجیتال نور اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به خرید دستگاه پروجکشن اقدام نمائید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به طور مداوم دستگاه دیتا پروژکتور را حمل می کنید، خرید مینی ویدئو پروژکتور را به شما پیشنهاد می کنیم. این در حالی است که قصد نصب دائم پروژکتور را دارید، وزن دستگاه حائز اهمیت نمی باشد.

میزان روشنایی و کنتراست تصویر از موارد مهمی هستند که هنگام خرید ویدئو پروژکتور بایستی در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که میزان روشنایی پروژکتور بر اساس لومن اندازه گیری می شود و عمدتاً متناسب با اتاق های کوچک و تاریک، می توانید ویدئو پروژکتوری که قابلیت رزولوشن و روشنایی 500 الی هزار لونز را دارد، استفاده نمایند. این در حالی است که برای اتاق هایی در ابعاد بزرگ و پرنور، خرید دیتا پروژکتور با میزان روشنایی 2 هزار لومن بالاتر کاربردی تر است. خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus  را به صورت اینترنتی انجام دهید.

در حالت کلی قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس قابلیت های دستگاه و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که در محیط های مختلف دارید، می توانید مناسب ترین مدل این دستگاه را از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به صورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()