لاستیک کومهو از برندهای کره ای است که در داخل کشور طرفداران بسیاری دارد و توسط فروشگاه چرخ و یدک به صورت اورجینال واردات و عرضۀ این برند را شاهد می باشیم. علت استقبال از فروش لاستیک کومهو ، کیفیت بالای محصولات این برند می باشد که در مقایسه با رقبای تجاری هم ردۀ آن، از قیمت پایین تری برخوردار است. موارد متعددی وجود دارد که افراد بایستی نسبت به تعویض لاستیک خودرو اقدام نماید چون این قطعه نیز دارای تاریخ اعتبار می باشد و بی توجهی به این مسئله، خسارت مالی و جانی را به ارمغان می آورد.

خرید مناسب ترین لاستیک کومهو

اگر به دنبال تعویض لاستیک های اتومبیل خود هستید، بایستی اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی و مفاهیم اعداد و حروف درج شده بر روی تایر خودرو کسب نمائید. چرا که این علائم بر مبنای جداول استاندارد تعیین می گردند تا سازگاری و تناسب لازم با مشخصات فنی اتومبیل داشته باشند. با این تفاسیر از میان مدل های مختلف لاستیک کومهو، در نهایت می توانید مناسب ترین آن را انتخاب و خریداری نمائید.

اگر در صدد برای تهیۀ تایر برای اتومبیل خود می باشید، پس از بررسی مشخصات فنی لاستیک کومهو با مشخصات فنی متفاوت، انتخاب بهتری خواهید داشت.  فروش لاستیک کومهو در رده بندی متفاوت انجام می پذیرد که بر اساس نوع ساختار، سال تولید و مواد تشکیل دهندۀ آنها صورت می پذیرد. البته با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه می توانید مناسب ترین لاستیک کومهو تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی را خریداری نمائید.

در ضمن تولید لاستیک کومهو و هر برند دیگری بر اساس نوع کاربری که می توانند داشته باشند در سه دسته بندی مهم P، T و LT انجام می گیرند. عمدتاً تایرهای P متناسب با خودروهای سواری، شاسی بلند، مینی ون و وانت تولید و عرضه می شوند. هم اکنون جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی لاستیک کومهو و دیگر برندهای خارجی اورجینال می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 60
نمایش همه
علاقه مندی ها ()