تایر به عنوان یکی از اجزای مهم و کاربردی خودرو محسوب می شود که می توانید با برندهای معتبر آن را خریداری نمائید. هنگام خرید لاستیک ماشین، بایستی اطلاعات تخصصی در خصوص ویژگی و مشخصات فنی تایر کسب نمائید. با توجه به تنوع برند تایر خودرو در بازار، افرادی که در صدد برای  خرید لاستیک ارزان برای اتومبیل خود هستند. با بررسی تمام جوانب کار، می توانند نسبت به مدل و برند تایر تصمیم بگیرند. فروشگاه چرخ و یدک چند سال متوالی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ پخش لاستیک فعالیت می کنند و بدین ترتیب با در نظر گرفتن مدل خودرو، راحت تر از گذشته می توانید اقدام به خرید لاستیک خودرو نمائید.

خرید لاستیک برای خودروهای سواری

مواد تشکیل دهندۀ لاستیک خودرو از دوده، کائوچو، نخ یا سیم و سایر عوامل شیمیایی است. هم اکنون تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به تولید تایرهای رادیال علاوه بر لاستیک بایاس گردند. هنگام خرید لاستیک ، اطلاع داشتن نسبت به ویژگی های تایر بایاس و رادیال ضرورت دارد چون به شما کمک می کند که بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

لاستیک بایاس به نحوی ساخته شده اند که در امتاد نخ های لایه با خط مرکزی تایر مورب را می سازند. در نتیجه قرارگیری لایه ها بر روی یدیگر، به صورت ضربدری انجام می گیرد و به نحوی در بدنۀ تایر، به جزء در قسمت طوقه، از سیم فولادی بهره گرفته نمی شود.

امروزه بیشتر رانندگان به دنبال  خرید لاستیک کومهو  و سایر برند ها هستند چون این نوع تایر متشکل از الیاف نخ بوده که در امتداد نخ های لایه، زاویۀ ایجاد شده حدود 90 درجه می باشد و به نحوی امتداد نخ ها در راستای یک شعاع قرار گرفته می شوند. عمدتاً جنس نخ لایه ها از ریون و یا پلی استال ساخته می شوند. از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین می توانید اقدام به خرید لاستیک با برند معتبر نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()