لاستیک اپتیما از رایج ترین تایرهای موجود در بازار به شمار می رود که از طریق برخی از مراکز معتبر می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. اگر در صدد برای تعویض تایرهای خودروی اپتیما هستید، بایستی مشخصات فنی لاستیک فابریک اپتیما را بررسی نموده و سپس بر مبنای آن ، نسبت به خرید لاستیک مورد نظر تصمیم بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در حوزۀ فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند. بدین ترتیب توانسته اند بر حسب نیاز بازار موفق به فروش لاستیک اپتیما با برندهای معتبر گردند.

سفارش لاستیک اپتیما با کیفیت و اورجینال

هم اکنون بر اساس مشخصات فنی خودروی اپتیما، می توانید بهترین تایر را انتخاب نموده و سفارش دهید. قیمت لاستیک اپتیما بر مبنای مدل و برند تایر تعیین می گردد. در نتیجه هنگام خرید لاستیک خودرو، شما راحت تر می توانید نسبت به انتخاب تایر تصمیم بگیرید. لازم به ذکر است که شما با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید لاستیک اپتیما اقدام نمائید. بنابراین اگر خواستار تعویض لاستیک های این خودرو هستید، شما با آسودگی خاطر می توانید از میان مدل های متنوع، اقدام به خرید تایر با کیفیت نمائید.

هنگام خرید لاستیک اپتیما ، با در نظر گرفتن کلیۀ معیارها همچون شرایط محیطی، نوع جاده و مواردی از این قبیل، به سهولت می توانند نسبت به تهیۀ تایر مناسب اقدام نمایند. قطعاً موارد مذکور بر روی قیمت لاستیک خودرو مؤثر است و بدین ترتیب شما بایستی با در نظر گرفتم نکات طلایی که در خصوص تشخیص تایر استاندارد به شما پیشنهاد داده می شود، مناسب ترین تایر را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. به سهولت از میان برندهای معتبر خارجی و داخلی می توانید بهترین لاستیک اپتیما را انتخاب و خریداری نمائید.

از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید نسبت به خرید رینگ اسپرت و لاستیک اقدام نمائید. چنین مجموعه هایی به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و فروش لاستیک خودروهای سواری و غیر سواری فعالیت می کنند.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 56
نمایش همه
علاقه مندی ها ()