ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از دسته دستگاه های پرفروش برند نیزار کالا محسوب می شود. در نظر گرفتن یک سری نکات، به شما کمک می کند که بتوانید دستگاه مناسب تری را انتخاب و خریداری نمائید. از دیرباز تا کنون شاهد خرید ویدئو پروژکتور از سوی مراکز آموزشی و همچنین سالن های کنفرانس و اجتماعات هستیم چون شرایط مناسبی را برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ فراهم می آورند.

افرادی که طرفدار کیفیت بالای محصولات برند نیزار کالا هستند، می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعۀ معتبر نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T22 plus اقدام نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور T22 plus با قابلیت های جدید

افرادی که خواستار استفاده از امکانات این مدل دستگاه پروژکتور هستند، بایستی به طور دقیق مشخصات فنی آن را بررسی نموده و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایند. در واقع کسب آگاهی نسبت به مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus برای فردی که قصد انتخاب این دستگاه را دارد، ضروری است. بدون شک جهت خرید دستگاه ویدئو پروژکتور بایستی مشخصات فنی دستگاه را به طور دقیق بررسی نموده و پس از تطبیق با شرایط محیطی که قصد استفاده از پروژکتور را دارید، می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

طول عمر ویدئو پروژکتور مدل T22 plus، حدود 20 هزار ساعت در حالت عادی و اکو می باشد. ضمن آنکه تجهیز به پورت های USB، WIFI، HDMI و ... می باشد که امکان پخش تصاویر با کیفیت را برای بینندگان فراهم می آورد. اگر به دنبال خرید ویدئو پروژکتور ارزان هستید، این مدل پروژکتور نیزار کالا را به شما پیشنهاد می دهیم. جهت استفاده از تخفیفات ویژه و بهره مندی از خدمات خرید ویدئو پروژکتور T44 و ویدئو پروژکتور مدل T22 plus که قابلیت پرتابل بودن را دارد، می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و به صورت کاملاً تضمین شده، سفارش مورد نظر خود را همراه با گارانتی معتبر ثبت نمائید.

    فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()