قیمت تجهیزات آزمایشگاهی به دلایل مختلفی در سطح بازار متفاوت عرضه می شوند چون از تنوع بالایی برخوردار هستند. بدون شک اگر خواستار خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای مختلف هستید، فاکتورهای متعددی غیر از قیمت تجهیزات آزمایشگاهی را بایستی در نظر بگیرید. از جمله انواع تجهیزات آزمایشگاهی می توان به بن ماری، اتوکلاو، انکوباتور، میکروسکوپ، دوش ایمنی، سیسمکس، سانتریفیوژ، انواع شیشه آلات، ظروف پلاستیکی، ظروف سرامیکی، ظروف استیل و فلزی و ... اشاره نمود که توسط شرکت های خارجی و ایرانی تولید و به بازار عرضه می شوند.

قیمت تجهیزات آزمایشگاهی برای امور پتروشیمی

در نتیجه قیمت خرید تجهیزات آزمایشگاهی در سطح بازار ثابت نبوده و شاهد عرضۀ گستردۀ این اقلام در سطح کشور هستیم. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو چند سال متوالی، به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ واردات و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند و می توانند به نوعی نیاز بازار داخل را به بهترین شکل ممکن برآورده نمایند.

جهت اطلاع از قیمت تجهیزات آزمایشگاهی، شما راحت تر از گذشته می توانید نسبت بدان مطلع گردید چون اکثر مراکز بزرگ در حوزۀ توزیع تجهیزات آزمایشگاهی توانسته اند موفق به راه اندازی مراکز فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی گردند.

از آنجایی که تنوع برند و اقلامی که در امور آزمایشگاهی به کار برده می شوند، بسیار است. بدین ترتیب سخت تر از گذشته افراد می توانند نسبت خرید تجهیزات آزمایشگاهی اقدام نمایند. ضمن آنکه متأسفانه اجناس تقلبی نیز در سطح بازار عرضه می شود و می بایست افراد هر چه زودتر نسبت به آنها اقدام نمایند. در عین حال این نوع اجناس، متناسب با قیمت تجهیزات آزمایشگاهی اورجینال در سطح بازار عرضه می شوند.

خوشبختانه با افزایش تنوع مدل و برندهای لوازم آزمایشگاهی، شما راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید تجهیزات آزمایشگاهی اقدام نمائید. ضمن آنکه شاهد نوسان قیمت تجهیزات آزمایشگاهی در سطح بازار هستیم. جهت تأمین اجناس مختلف برای محیط های آزمایشگاهی، می توانید به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 80
نمایش همه
علاقه مندی ها ()