فروش لاستیک در طبقه بندی متفاوت در سطح بازار جهانی صورت می پذیرد چون شرکت های لاستیک سازی بر اساس جداول استاندارد بین المللی، شاخص گذاری می شوند. در نتیجه توصیۀ ما بر این است که نگاه کلی و ریزبینانه نسبت به تمام مسائل یا همان مشخصات فنی لاستیک داشته باشید. با توجه به اینکه لاستیک خودرو بایستی همواره بالانس باشد و اینکه میزان آج تایر بر روی میزان چسبندگی خودرو در سطح جاده تأثیرگذار می باشد. بنابراین هنگام مشاهده فروش لاستیک ارزان، بایستی مشخصات فنی تایر را بررسی نموده و مبتنی بر مدل اتومبیل و همچنین شرایط محیطی اقدام به خرید لاستیک نمائید.

مرکز فروش لاستیک های خارجی اورجینال

فروشگاه چرخ و یدک به صورت حرفه ای بر روی فروش لاستیک متمرکز می باشد و در طول فعالیت حرفه ای خود، تا کنون توانسته اند موفق به تأمین انواع تایر خودرو با برندهای خارجی به صورت اورجینال گردند. با این تفاسیر شما راحت تر از گذشته می توانید از میان تنوع بالای محصولاتی که از طریق مراکز فروش لاستیک به بازار عرضه می شوند، نسبت به نوع لاستیک انتخابی تصمیم بگیرید.

کلیۀ کارشناسان در حوزۀ  فروش لاستیک دانلوپ و انواع دیگر تایر ها ، توانسته اند با در نظر گرفتن تمام جوانب، بر مبنای رایج ترین مدل های خودرو که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، مدل های استاندارد و اورجینال را در دسترس انتخاب رانندگان قرار دهند. جهت خرید لاستیک خودرو، می بایست عوامل متعددی در نظر گرفته شود چون این قطعه، سطح تماس مستقیم خودرو با جاده را فراهم می آورد.

فروش لاستیک در دسته بندی تایرهای رادیال و بایاس انجام می پذیرد که به عنوان نسل جدید و قدیم تایرهای خودرو توسط تولیدکنندگان لاستیک صورت پذیرفته است. امروزه از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک با آسودگی خاطر و بدون اتلاف وقت و صرف هزینۀ حمل و نقل زیادی، از خدمات فروش اینترنتی لاستیک که توسط این مجموعۀ معتبر ارائه داده می شود، بهره مند گردید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 62
نمایش همه
علاقه مندی ها ()