لاستیک پیرلی از جمله تایرهایی است که طرفداران بسیاری در بازار دارد چون از جمله برندهای معروف در سطح جهانی محسوب می شود. شرکت لاستیک سازی پیرلی همواره با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک و کسب دانش تخصصی در حوزۀ ساخت لاستیک، توانسته اند انواع لاستیک سواری و غیر سواری را تولید و در دسترس شرکت های خودروسازی و عموم افراد قرار دهند. شاهد فروش لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت هستیم که باعث گردیده تا دارندگان خودرو بتوانند متناسب با مدل خودرو، مناسب ترین تایر را تهیه نمایند.

مهمترین ویژگی و مزیت لاستیک پیرلی

نکتۀ طلایی که در خصوص خرید لاستیک خودرو وجود دارد و بایستی از سوی خریداران در نظر گرفته شود. نوع تایر بر روی کنترل فرمان و سرعت ترمزگیری خودرو تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه می توانید انتخاب مناسب تری نسبت به مدل لاستیک داشته باشید. از لیست لاستیک پیرلی ، انتخاب لاستیک رادیال به عنوان اولین گزینه توسط خریدار در نظر گرفته می شود. چرا که نسل جدید لاستیک ها با الیاف پلیمری ساخته می شوند که مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی دارند.

با خرید لاستیک دانلوپ و پیرلی رادیال می توانید نسبت به گذشته متفاوت تر رانندگی نمائید چون منطبق بر استانداردهای جهانی توانسته اند اقدام به تولید لاستیک نمایند. به عبارتی متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، شرکت لاستیک سازی پیرلی موفق به ساخت انواع لاستیک تمام فصل، زمستانه و تابستانه گردند که سازگاری بیشتری با شرایط محیطی داشته باشند. در لیست لاستیک پیرلی بایستی به این مسئله توجه داشته باشید چون این فاکتور بر روی نحوه و سرعت ترمزگیری لاستیک در جاده های لغزنده پاییزی و زمستان مؤثر خواهد بود. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، به سهولت و بدون محدودیت می توانید اقدام مناسب ترین لاستیک پیرلی را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 61
نمایش همه
علاقه مندی ها ()