قطعات لودر کوماتسو اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند که حفظ و نگهداری آنها برای راننده حائز اهمیت می باشد. گذر زمان و فرسودگی دو عامل اساسی هستند که باعث استهلاک بسیاری از لوازم یدکی و قطعات لودر کوماتسو و هر برند دیگری می شود. بنابراین در صورت لزوم بایستی نسبت به خرید قطعات لودر کوماتسو  اقدام نمائید چون استفاده از ماشین های معیوب فشار بیش از اندازه به دیگر قطعات سالم لودر وارد می کند. بدین ترتیب از طریق فروشگاه سرویس قطعه، می توانید نسبت به تأمین انواع قطعات لودر کوماتسو اقدام نمائید.

عوامل تغییر قیمت قطعات لودر کوماتسو

موتور، شاسی، جلوبندی، چرخ، اجزای هیدرولیک، کابین راننده و ... از دسته بندی های اصلی قطعات لودر کوماتسو به شمار می روند که متناسب با مدل های مختلف این خودرو، می توانید نسبت به خرید آنها اقدام نمائید. از سوی کمپانی کوماتسو، لودر در دسته بندی و مدل های متنوع منجمله لودر چرخ زنجیری، چرخ لاستیک و بکهو لودر ساخته می شوند. در نتیجه هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو بایستی مدل لودر در نظر گرفته شود چون بسیاری از لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به صورت اختصاصی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در طراحی انواع لودر چرخ زنجیری، شاسی به صورت یک تکه طراحی می گردند، لیکن متناسب با لودرهای چرخ لاستیکی، در طراحی آنها از شاسی کمرشکن بهره گرفته می شود. با استفاده از چنین ابزارآلاتی، اجرای پروژه های سنگین در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. بدین ترتیب اگر متقاضی خرید قطعات لودر کوماتسو هستید، توصیۀ ما بر این است که نگاهی کلی بر مشخصات فنی قطعۀ مورد نظر داشته باشید.

عدم ثبات قیمت فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو ، این است که شاهد وارداتی بودن این قطعات و در نتیجه عدم ثبات قیمت ارز در سطح بازار هستیم. بدین ترتیب با توجه به مدل لودر، می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه، نسبت به موجود بودن قطعات لودر کوماتسو استعلام نموده و در نهایت انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()