دستکش کار یکی از کاربردی ترین وسایلی است که کارگران و کلیۀ پرسنل فنی و تکنسین موظف به استفاده از آن هستند. در واقع هدف اصلی از خرید دستکش کار ، ایمن نگه داشتن دست ها در برابر صدمات احتمالی است. همانطور که آگاه هستید، دست انسان هنگام انجام یک سری از فعالیت های فیزیکی همچون اتصال کابل برق، مهار کردن آتش، بریدن چوب، انجام آزمایشات در محیط آزمایشگاه و ... دچار آسیب دیدگی قرار گرفته می شود. فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ فروش تجهیزات ایمنی همچون دستکش کار فعالیت می کنند و همواره پاسخگوی سفارشات شما مشتریان گرامی هستند.

خرید بهترین دستکش کار

پیش از اقدام به خرید دستکش کار، بایستی به یک سری نکات مهم و ضروری توجه داشته باشید. در واقع می تواند راهنمای خوبی برای شما محسوب گردد که بتوانید تجهیزات استاندارد و با کیفیتی را خریداری نمائید. جهت حفظ و نگهداری دست های خود از آنها استفاده نمائید. عمدتاً جنس دستکش کار دارای الیاف و مواد از جنس مواد پلیمری، فلز، پارچه کتان ضخیم، چرم، پنبه، مواد پلاستیکی و ... می باشد.

در نتیجه هنگام خرید دستکش کار بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که نوع دستکش بر روی ایمن نگه داشتن دستان شما تأثیرگذار می باشد. از رایج ترین دستکش های کار می توان به دستکش کار ضد برش، دستکش کار جوشکاری، دستکش کار آتش نشانی، دستکش کار چرمی، دستکش کار لاتکس، دستکش کار ضد الکتریسیته، دستکش کار ضد اسید و ... اشاره نمود.

بنابراین با بررسی تمام جوانب کار، در نهایت می توانید مناسب ترین دستکش کار را انتخاب و با قیمت مناسبی آن را خریداری نمائید. همانطور که می دانید در هر فعالیتی ، کارفرمایان موظف به خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار هستند. در نتیجه شما با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، از طریق فروشگاه رادین ایمن، مناسب ترین دستکش کار را سفارش دهید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 75
نمایش همه
علاقه مندی ها ()