اگر به مراکز لاستیک فروش مراجعه کرده باشید با تنوع بالایی از تایر ها روبرو خواهید شد که شاید انتخاب را برای شما دشوار سازد اما با دریافت اطلاعات لازک می توانید بسیار آسان تر تصمیم گیری نمایید. بر روی تایر ها انواع حروف و اعدادی درج شده است که نشان دهنده ی اطلاعات تایر است و با توجه به این مشخصات تصمیم گیری آسان تری خواهید داشت. این اطلاعات شامل نوع تایر، پهنای تایر ،نسبت ابعاد، روش ساخت، قطر رینگ، وزن و سرعت مجاز، درجه کیفیت یکنواخت، عمر آج، چسبندگی و دما می باشد.

بهترین لاستیک فروش

بهترین لاستیک فروش ، مرکزی است که بتواند انواع تایر های مورد نیاز مشتریانش را ارائه کند. این مرکز باید خدمات دهی خوبی را ارائه داده و دارای پشتیبانی همه ساعته باشد. متاسفانه مراکز لاستیک فروش غیر معتبر نیز فعالیت می کنند که محصولات بی کیفیتی را عرضه کرده و تنها به فکر سود و منفعت خود هستند فروشگاه هم پا از مراکز معتبری است که در طی سال ها فعالیت خود همواره به فکر جلب توجه مشتریانش بوده و با ارائه ی محصولات اصل و با کیفیت و  خدمات رسانی عالی ، یکی از بهترین مراکز لاستیک فروش در کشورمان است.

لاستیک فروش معتبر

مراکز لاستیک فروش زیادی در کشورمان فعالیت دارند که انواع لاستیک ها را ارائه می کنند. بسیاری از این مراکز به صورت نیز فعالیت دارند و محصولاتشان را در دسترسی تمامی مصرف کنندگان قرار می دهد. افراد نیز به منظور خرید لاستیک مانند خرید لاستیک هانکوک با مراجعه به سایت لاستیک فروش مورد نظر ، خرید آنلاین را انجام می دهند. معمولا در زمان خرید لاستیک با حروف و اعدادی بر روی تایر موجه خواهید شد که اطلاعاتی را به شما می دهد تا بتوانید تایر مناسبی را خریداری کنید.

فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()