لاستیک پیرلی یکی از برندهای معروف در بازار فروش لاستیک به شمار می رود. شرکت لاستیک سازی پیرلی دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید لاستیک خودرو می باشد و به عنوان یکی از شرکت کنندگان بزرگ در مسابقات رالی و فرمول یک به شمار می رود. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به تولید بهترین محصولات و عرضۀ آن به بازار گردند. فروشگاه همپا از جمله مراکز معتبری است که در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند، فروش لاستیک پیرلی رادیال را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

دلایل نوسان قیمت لاستیک پیرلی

با توجه به وارداتی بودن لاستیک های پیرلی، نوسانات قیمت ارز در سطح بازار، باعث تغییر قیمت لاستیک پیرلی می گردد. متناسب با مدل اتومبیل، می توانید بهترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید. اگر در پی تعویض لاستیک های خودرو هستید، بررسی و مقایسۀ مشخصات فنی آنها با یکدیگر ضرورت دارد. در نهایت به شما کمک می کند که بتوانید بهترین لاستیک را برای اتومبیل سواری، شاسی بلند و غیره خریداری نمائید.

همانطور که می دانید فاکتورهای متعددی در انتخاب لاستیک پیرلی و هر برند دیگری دخیل می باشد چون تایر ارتباط مستقیم با جاده دارد. در نتیجه زودتر در معرض فرسایش قرار گرفته می شود. به همین دلیل هر چند سال یکبار و یا به دلایلی همچون تصادف و پنچری بایستی نسبت به تعویض لاستیک های خودرو اقدام نمائید.

بی توجهی نسبت به این موضوع مهم، می تواند صدمات مالی و جانی به دنبال داشته باشد. ضمن آنکه خرید لاستیک تقلبی نیز این عواقب را به دنبال دارد. بنابراین در صورت تمایل به خرید لاستیک پیرلی، توصیه ما بر این است که تمام جوانب را در نظر گرفته و پس از بررسی مشخصات فنی و همچنین اطمینان یافتن از اصل بودن لاستیک، می توانید نسبت به خرید آن، از طریق مراکز فروش لاستیک در سطح بازار همچون فروشگاه اینترنتی هم پا، به صورت آنلاین انتخاب و  خرید لاستیک گودیر و... را انجام دهید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 55
نمایش همه
علاقه مندی ها ()