کفش نگهبان یکی از رایج ترین برندهای کفش ایمنی محسوب می شود که کارفرمایان و افراد با در نظر گرفتن تمام شرایط پیش رو، می توانند نسبت به  خرید کفش نگهبان تصمیم بگیرند. تولید کفش نگهبان بر اساس دو مدل اصلی ساق بلند و ساق کوتاه صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با کاری که انجام می دهید، می توانید مناسب ترین کفش نگهبان را انتخاب و خریداری نمائید. عمدتاً کفش های نگهبان ساق کوتاه از تنوع طرح برخوردار هستند که می توان در سایزهای متفاوت آن را تهیه نمود.فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکزی است که متناسب با نیاز صاحبان کسب و کار توانسته اند در لیست محصولاتی که عرضه می نمایند، انواع کفش نگهبان را عرضه نمایند.

خرید کفش نگهبان ساق کوتاه و بلند

بدین ترتیب کارفرمایان در تعداد انبوه می توانند بهترین کفش نگهبان را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمایند. معمولاً کفش های نگهبان ساق کوتاه تا مچ پا، از انعطاف پذیری مناسب برخوردار بوده و کاربرد آنها را در محیط های ساختمان سازی، ساخت ماشین آلات، کار با مواد اسیدی و شیمیایی مشاهده نمود. ضمن آنکه در طراحی انواع کفش نگهبان، اصول ارگونومیک فیزیک کف و رویۀ پا در نظر گرفته شده است.

در نتیجه هنگام  خرید کفش کار نگهبان، پس از بررسی تمام جوانب کار، در نهایت می توانید مناسب ترین کفش کار را انتخاب نمائید. این نوع کفش، بهترین محافظ برای پاها به شمار می رود و عمدتاً جنس پنجۀ برخی از مدل های کفش نگهبان از فولاد است که مقاومت بالایی نسبت به سقوط اجسام سنگین داشته باشند. در نهایت با در نظر گرفتن تمام موارد کار، می توانید مناسب ترین کفش کار را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

از ویژگی های مهم کفش های نگهبان می توان به کیفیت بالای کفی و رویۀ کفش اشاره نمود که می تواند محافظ خوبی در محیط کار محسوب گردد. جهت بررسی بیشتر و در نهایت خرید آنلاین کفش کار نگهبان ساق بلند و کوتاه می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()