تایر ماشین دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که نسبت به دیگر قطعات خودرو با جنس و طرح متفاوت تولید می شود. مدل های قدیمی تایر ماشین با ساختار بایاس ساخته می شدند که امتداد نخ های لایۀ خارجی لاستیک با خط مرکزی آن به صورت مورب قرار گرفته می شود. عمدتاً نحوۀ قرارگیری این دسته از تایرهای ماشین به شکل ضربدری می باشد. از نخ های نایلونی برای تولید آنها استفاده می نمایند. جهت خرید تایر ماشین می توانید به مراکز معتبر همچون فروشگاه همپا مراجعه نمائید. با اطمینان خاطر اقدام به خرید تایرهای رادیال با برندهای معتبر نمائید.

خرید بهترین تایر ماشین

مقصود از نسل جدید تایر ماشین ، لاستیک های رادیال است که متشکل از بافت نخ هایی است که امتداد نخ ها با خطر مرکزی لاستیک، یک زاویۀ 90 درجه را تشکیل می دهد. بدین ترتیب امتداد نخ ها در راستای شعاع تایر صورت می پذیرد. جنس نخ لایۀ این نوع تایر ماشین از ریون و یا پلی استال می باشد.

از مهمترین ویژگی های تایر ماشین رادیال می توان به کاهش مصرف سوخت، پایداری حرکت تایر، سهولت در رانندگی، تداوم و افزایش طول عمر تایر، شتاب گیری و ترمزگیری در مدت زمان کوتاه، فرمان پذیری مناسب و افزایش مقاومت تایر در برابر پنچری اشاره نمود. بدین ترتیب رانندگان خواستار خرید تایر ماشین رادیال هستند چون از استحکام و مقاومت بالای حرارتی برخوردار است.

با در نظر گرفتن مدل اتومبیل، از میان برندهای معروف موجود در بازار، اقدام به خرید تایر ماشین هانکوک، کومهو، پیرلی، میشلن، نانکن، نکسن، کنتیننتال، بریجستون، تراینگل و ... نمائید. البته از میان برندهای تایر ماشین ایرانی نیز می توان به یزد تایر، البرز، دنا، کویر تایر، ایران تایر و ... اشاره نمود. جهت بررسی و مقایسۀ مشخصات فنی و قیمت خرید لاستیک تویو  و... ، می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین تایر ماشین را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 فروشگاه هم پا  

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 63
نمایش همه
علاقه مندی ها ()