زغال لیمو از دیگر محصولات رایج در بازار محسوب می گردد که می توانید متناسب با حجم مصرفی که دارید، از مزایای این نوع زغال بهره مند گردید. قطعاً از این موضوع مهم مطلع هستید که امروزه بیش از گذشته شاهد به کارگیری زغال در صنایع متفاوت هستیم چون شاهد کاهش منابع سوخت فسیلی می باشیم. ضمن آنکه دسترسی مستقیم به چوب درختان وجود ندارد و افراد تنها با استفاده از زغال، می توانند آتش مورد نیاز خود را فراهم آورند. در صورت نیاز به خرید زغال لیمو، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید. این مرکز در زمینۀ تأمین و عرضۀ انواع زغال وارداتی و ایرانی فعالیت دارند که می توانند شرایط مناسبی را برای  خرید زغال لیمو  با کیفیت و مرغوب فراهم آورند.

خرید زغال لیمو کبابی و سکه ای

هم اکنون متناسب با نوع مصارفی که دارید، می توانید نسبت به خرید زغال لیمو کبابی تصمیم بگیرید. ضمن آنکه امکان خرید زغال لیمو برای مصارف استعمال دخانیات نیز فراهم می باشد. به طور کلی ترکیب اجزای تشکیل دهندۀ زغال لیمو می تواند متناسب با شیوۀ تولید، متفاوت تعیین گردد. در واقع رعایت نمودن یک سری نکات در نحوۀ تولید زغال، می تواند کیفیت آن محصول را تحت تأثیر خود قرار دهند.

در نتیجه هنگام خرید زغال لیمو کبابی، بایستی سطح کیفیت بافت تکه های زغال را بررسی نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی میزان ماندگاری دوام زغال خواهد داشت. هر چه تکه های زغال لیمو بزرگ تر و فشرده تر باشد، قطعاً زمان بیشتری طول می کشد که به خاکستر تبدیل گردد. ضمن آنکه خاکستر کمتری تولید نموده و در عین حال دارای حرارت بیشتری است.

در عین حال زغال لیمو سکه ای و حبه ای بیشتر مصارف برای استعمال دخانیات دارند. بدین ترتیب در موقعیت و مصارف گوناگون می توانید بهترین زغال لیمو را با قیمت ارزان خریداری نمائید. جهت سفارش  خرید زغال لیمو سکه ای  با کیفیت، می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

    سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()