نایلون استرچ بر اساس تکنولوژی روز ساخته می شوند که می توانید متناسب با محصولات مختلف، مناسب ترین ضخامت آن را با کیفیت عالی خریداری نمائید. تولید نایلون استرچ به صورت رولی با ضخامت متفاوت انجام می پذیرد. در نتیجه با در نظر گرفتن نوع محصولات، راحت تر انتخاب خود را انجام دهید. نوع بسته بندی بر روی ماندگاری و قیمت محصولات تأثیر می گذارد. از ویژگی های بارز نایلون استرچ می توان به قابلیت افزایش طول آن اشاره نمود. دریا پلاستیک به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک صنعتی به شمار می روند که توانسته اند موفق به تولید رول نایلون استرچ با ضخامت متفاوت گردند. خرید نایلون استرچ را از سایت انجام دهید.

خرید نایلون استرچ در رنگبندی متفاوت

معمولاً متوسط ضخامت نایلون استرچ عبارتند از 3 الی 8 میکرون است که متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید، می توانید به صورت رول آماده و یا سفارشی خریداری نمائید. هم اکنون امکان خرید نایلون استرچ به صورت شفاف و یا در رنگبندی متفاوت برای صاحبان کسب و کار فراهم می باشد. البته پلاستیک استرچ شفاف بیشتری متقاضی را دارد. از مزایای قابل توجه نایلون استرچ می توان به قابلیت کشسانی بودن آن اشاره نمود که می توان طول آن را بیشتر نمود. خرید نایلون عریض را نیز می توانید از مرکز دریا پلاستیک انجام دهید. 

در صورت خرید نایلون استرچ بایستی میزان ضخامت و کیفیت آن را بررسی نمائید. پس از بررسی تمام جوانب کار، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. جهت اطلاع از قیمت نایلون استرچ، می توانید با واحد فروش مجموعۀ دریا پلاستیک تماس بگیرید. هم اکنون بر اساس نوع محصولات و ابعاد آنها، راحت تر از گذشته می توانید اقدام به خرید پلاستیک صنعتی نمائید. با خرید نایلون با کیفیت و مرغوب، بهتر می توانید از محصولات نگهداری نموده و مانع از بروز خسارت به آنان گردید. از دیگر ویژگی های مهم نایلون استرچ می توان به قابلیت جذب جوهر و درج لوگو و مشخصات فنی محصولات اشاره نمود.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()