کاغذ دیواری سه بعدی یکی دیگر از تجهیزاتی است که جهت تزئین دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه متناسب با نوع کاربری که محیط های مختلف می توانند داشته باشند، امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های شیک برای عموم مشتریان فراهم می باشد. از گذشته تا کنون، همواره اشخاص متعددی هستند که علاقه مند به نصب محصولات دیوارپوش در نمای دکوراسیون داخلی منزل می باشند. در همین راستا فروشگاه دیوار دکور فعالیت خود را در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان منجمله کاغذ دیواری های ساده، سه بعدی، طرح برجسته و ... آغاز نموده است.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی

طرح های متنوعی از کاغذ دیواری سه بعدی را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق ها استفاده نمائید. از مشخصه های اصلی نسل جدید محصولات دیوارپوش همچون کاغذ دیواری سه بعدی، می توان به قابل شستشو بودن، ثبات رنگ چاپ و دوام بالای آن در برابر پارگی اشاره نمود. بدین ترتیب همواره شاهد استفاده روز افزون از محصولات کاغذ دیواری در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط های اداری و تجاری می باشیم.

همانطور که می دانید به تنهایی، با نصب کاغذ دیواری سه بعدی در طرح اشکال انتزاعی و تصاویر مناظر طبیعی می توانید جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون بوجود آورید که برای هر بیننده ای جذاب و چشمگیر باشد. بدون شک تصاویر مورد پسند خود را می توانید در محیط منزل بر روی دیوار سالن پذیرایی، راهرو، لابی ساختمان، اتاق خواب، اتاق کودکان و ... نصب نمائید.

قطعاً انتخاب و خرید کاغذ دیواری نوع سه بعدی در طرح های خاص می توانید فضای دکوراسیون را به سبک شخصی سازی تزئین نمائید. چرا که امکان سفارش چاپ و خرید کاغذ دیواری سه بعدی سفارشی برای شما فراهم می باشد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()