واحد گشت قادر به ارائه سرویس دربستی درون شهری به همشهریان خود می باشند. به عبارتی با بهره گیری از اتوبوس های درون شهری و اتوبوس های تشریفات می توانند سرویس مورد نیاز شما را برای ترددهای دسته جمعی فراهم آورند.

اگر در پی اجاره اتوبوس دربستی برای سازمان و ارگان های دولتی و خصوصی هستید، می توانید از خدمات واحد گشت بهره مند گردید. به عبارتی چنین مراکزی قادر به عقد قرارداد با شرکت ها، کارخانجات، مدارس و سایر ارگان ها برای تأمین سرویس ایاب و ذهاب می باشند. واحد گشت تهران سال های متوالی است که قادر به اجاره اتوبوس دربستی معمولی و vip با ظرفیت های مختلف می باشند.

فاکتورهای مهم در خدمات واحد گشت

 نکتۀ مهمی که پیش از دریافت خدمات واحد گشت ، ذهن مشتریان با آن درگیر می شود، چگونگی محاسبۀ هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی می باشد. لازم به ذکر است که هم اکنون می توانید خدمات وی آی پی از سوی مراکز معتبر واحد گشت در تهران دریافت نمائید. چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات و نیروی مجرب، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس ها به مشتریان حقیقی و حقوقی می باشند.

به عبارتی امکان رزرو سرویس بهشت زهرا از سوی برخی از مراکز واحد گشت برای شما فراهم می باشد. بدون شک شما بدون نگرانی و فوت وقت می توانید سرویس ایاب و ذهاب میهمانان خود را از طریق چنین مراکزی تأمین نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی و ارگان های دولتی و خصوصی می باشند.

هم اکنون به سهولت می توانید از طریق واحد گشت تهران امکان تهیۀ سرویس بهشت زهرا، ترانسفر هتل، سرویس مدارس، رفت و برگشت کارکنان و سرویس کارکنان بیمارستان برای شما فراهم می باشد. بدین ترتیب جهت هماهنگی، رزرو سرویس و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ  اجاره اتوبوس دربستی می توانید با قسمت پذیرش مجموعه تماس بگیرید.

 

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 81
نمایش همه
علاقه مندی ها ()