نایلون حباب دار از رایج ترین انواع پلاستیک در بازار به شمار می رود که کاربرد صنعتی و خانگی دارد. همانطور که آگاه هستید، جهت نگهداری و جا به جایی اقلام حساس و شکننده، کار دشواری است چون هر لحظه امکان برخورد ضربه و شکستگی برای چنین کالاهایی وجود دارد. بدین ترتیب حفاظت از این گونه اقلام برای افراد حائز اهمیت می باشد و بایستی از سوی عموم افراد و تولید کنندگان در نظر گرفته شود. هدف از تولید و فروش نایلون حبابدار نیز به این منظور می باشد. در واقع نایلون حبابدار در حالت پایه به صورت دو لایه ای با یک لایۀ متشکل از حباب های هوا تولید می شود، تا بدین وسیله بتوان از ورود ضربات شدید به اقلام و کالاها جلوگیری نمود. دریا پلاستیک با آگاهی نسبت به نیاز بازار توانسته اند در لیست محصولات نایلون، موفق به تولید رول نایلون حبابدار در سایز و ضخامت متفاوت گردند.

خرید کاور نایلون حباب دار

بدین ترتیب صاحبان مشاغل می توانند متناسب با کالاهای مختلف، از مزایای پلاستیک حبابدار ضربه گیر بهره مند گردند. در نتیجه با به کارگیری نایلون حبابدار می توان مانع از بروز خسارات سنگین به اقلام مختلف شد. ضمن آنکه فاکتورهای مهم و عدیده ای در خصوص انتخاب و خرید نوع پلاستیک حباب دار وجود دارد. بنابراین با انتخاب نایلون مناسب، به میزان قابل توجهی در حفظ و نگهداری کالاها به بهترین شکل ممکن موفق خواهید بود.

اگر به دنبال حفظ کیفیت محصولات خود هستید، با خرید نایلون حبابدار دو لایه و ضربه گیر، آسوده خاطر از جا به جایی ایمن کالاهای مختلف خواهید بود. ضمن آنکه اکثر افراد جهت اسباب کشی و بسته بندی اقلام شکستنی و لوازم خانگی چوبی و در ابعاد بزرگ از مزایای نایلون حبابدار ضربه گیر بهره می گیرند. در صورت نیاز به  خرید نایلون شیرینگ و پلاستیک حباب دار می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس گرفته و با نازل ترین قیمت، خرید خود را ثبت نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()