همانطور که می دانید، همواره شاهد گسترش فعالیت صنایع مختلف هستیم که نیاز به راه اندازی تجهیزات الکترونیکی دارند. از این رو هنگام طراحی تابلوهای برق که بستر لازم برای راه اندازی سیستم های الکترونیکی است، با افزایش جریان اتصالات، گرمای حاصله باعث ایجاد جرقه و در نهایت آتش سوزی می شود. بدین ترتیب با نصب فن تابلو برق در ابعاد مختلف می توانید از افزایش دمای داخل چنین تابلوهایی جلوگیری نمائید. بنیس کمپانی به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات الکترونیکی و تجهیزات سیستم های هواکش صنعتی به شمار می رود که توانسته اند قطعات اورجینال عرضه نمایند. جهت خرید فن تابلو برق می توانید به مراکز عرضۀ تجهیزات سیستم هواکش و تهویۀ صنعتی مراجعه نمائید.

مزایای خرید فن تابلو برق

بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف، می توانید اقدام به خرید فن تابلو برق نمائید. جهت انتخاب فن تابلو برق بایستی نیاز سیستم الکترونیکی را در نظر بگیرید چون بر مبنای میزان حجم واقعی دما معین می گردد. جهت کاهش دمای داخل تابلوهای برق، به سهولت می توان از مزایای فن تابلو برق استفاده نمود. امکان جرقه و احتمال آتش سوزی درون تابلوهای برق وجود دارد و بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف، قادر به انتخاب فن تابلو برق در سایزهای مختلف به صورت مربعی می باشید.

به طور کلی فن تابلو برق، قطعۀ مناسبی برای کاهش دمای داخل باکس های برق به شمار می رود و کاربرد آن می تواند از خطرات آتش سوزی ممانعت نماید. لازم به ذکر است که بهره مندی از فن تابلو برق، می تواند شرایط را برای افزایش طول عمر قطعات داخل تابلو، باتری و انواع یوپی اس تابلو در بلند مدت فراهم آورد. خرید فن تابلو برق با در نظر گرفتن ویژگی هایی که از آن برخوردار است، در صنایع مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب از طریق بنیس کمپانی به عنوان مرکز معتبر فروش فن ، می توانید انواع فن تابلو برق خریداری نمائید.

بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()