فیلترشنی مخزن هایی می باشند که تحت فشار اتمسفر ساخته شده اند. فیلترشنی یا صافی شنی، مخزن های استوانه ای شکل می باشند که به صورت افق و یا عمودی طراحی می شوند. برای ساخت فیلترشنی از ورق فولادی، گالوانیزه، فایبرگلاس و.. استفاده می شود. با استفاده از  فیلتر شنی مانند فیلتر شنی FRP ، با عملیات فیزیکی و فیلتراسیون می توان ناخالصی های آب را جدا سازی کرد و ترکیبات آب به وسیله ی فیلترشنی جداسازی می شوند. این ناخالصی ها می تواند ویروس ، باکتری، گل و لای و.. باشد. بنابراین صافی شنی می تواند جامدات معلق در آب را جداسازی کند و نقش مهمی در فیلتراسیون آب دارد.

شرکت اطلس اب از عرضه کنندگان دستگاه های فیلترشنی می باشد که انواع ظرفیت ها و مدل های مختلف فیلترشنی و دستگاه های تصفی اب صنعت و خانی را ارائه می نماید.

بهره گیری از فیلترشنی

برای تصفیه سازی آب از انواع دستگاه های تصفیه آب استفاده می شود و یکی از رایج ترین دستگاه های تصفیه آب ، فیلتر شنی می باشد. بخش داخلی دستگاه فیلترشنی ، از سلیس دانه بندی شده تشکیل شده است. همچنین مواد دیگری همچون ماسه ، کربن ، آنتراسیت در این دستگاه وجود دارد. زمانی که آب دارای کدورت از فیلترشنی عبور می کند، ذرات معلق آن توسط صف شنی گرفته می شود و آب زلال سازی می شود. برای خرید انواع فیلترشنی باکیفیت مانند فیلتر شنی FRP به سایت شرکت اطلس آب مراجعه کنید و این دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

کاربرد فیلترشنی

  • به منظور فیلتر فاضلاب انسانی و صنعتی
  • به منظور از بین بردن رنگ آب آلوده
  • برای تصفیه آب‌ های سطحی مثل رودخانه ، چاه و...
  • برای تصفیه آب استخر پرورش ماهی
  • برای تصفیه سازی آب استخر
  • برای پیش تصفیه آب ورودی دستگاه اسمز معکوس
  • برای فیلتر کردن آب آشامیدنی و صنعتی

شرکت اطلس آب انواع دستگاه های تصفیه آب که با بهترین طراحی و مواد اولیه ساخته شده اند را ارائه می نماید. برای خرید فیلتر شنی FRP  و انواع فیلتر شنی و پکیج تصفیه آب به سایت اطلس آب مراجعه کنید.

 شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()