پلاستیک عریض دارای انواع متفاوتی است چون امکان تولید این نوع نایلون در ابعاد و ضخامت مختلف برای کمپانی های تولید پلاستیک صنعتی فراهم می باشد. فروش نایلون عریض بیش از سایر انواع پلاستیک صنعتی در بازار مشاهده می شود چون دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در این مقاله با جزئیات دقیق تر به آنها می پردازیم. نایلون عریض از مقاومت بالایی در برابر اشعۀ مضر UV برخوردار می باشد و به همین دلیل بیشترین کاربرد آن را در محیط و فضاهای باز مشاهده نمود. دریا پلاستیک با آگاهی و داشتن دانش مکفی توانسته اند موفق به تولید انواع پلاستیک صنعتی منجمله نایلون عریض، نایلون شیرینگ و ... گردند.

خرید نایلون عریض ضخیم و نازک

در نتیجه کارخانجات و صاحبان صنایع مختلف می توانند متناسب با مصارفی که دارند، از مزایای نایلون عریض برای حفاظت از محصولات در برابر شرایط نامساعد جوی همچون بارش باران و برف، طوفان و گرد و غبار استفاده نمود. فروش نایلون عریض بیش از سایر پلاستیک ها در سطح بازار رویت می شود چون از نظر قیمت ارزان تر است و به نوعی کاربری آن برای مشتریان راحت تر می باشد.

ایجاد فضای گلخانه، پوشش مصالح ساختمانی، آبیاری، پرورش قارچ، پوشاندن بخشی از ساختمان های نیمه کاره برای جلوگیری از نفوذ برف و باران برخی از مصارف پرکاربرد نایلون عریض محسوب می گردند. ضمن آنکه برخی از افراد با خرید نایلون عریض، از آن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می نمایند. همچنین در امور اسباب کشی منزل نیز می توان کاربرد گستردۀ پلاستیک عریض را مشاهده نمود.

قیمت نایلون عریض بر اساس میزان ضخامت و کیفیت آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با مصارفی که در صنایع مختلف دارید، در زمان  خرید نایلون شیرینگ و نایلون عریض بایستی توجه ویژه نسبت به میزان ضخامت و ابعاد رول آن داشته باشید. با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور، در نهایت به سهولت قادر به خرید نایلون با کیفیت و مرغوب از طریق دریا پلاستیک خواهید بود.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 88
نمایش همه
علاقه مندی ها ()