کفش ایمنی یکی از وسایل پرکاربرد در لیست تجهیزات ایمنی به شمار می رود. بدین ترتیب صاحبان کسب و کارهای دولتی و خصوصی می توانند با مد نظر قرار دادن نوع خطرات احتمالی که ممکن است برای کارگران و پرسنل اتفاق بی افتد، اقدام به خرید کفش ایمنی مناسب و استاندارد نمایند. نحوۀ طراحی و جنس متریالی که جهت تولید کفش کار استفاده می نمایند، نقش بسزایی بر روی حفظ سلامت پاهای شما خواهد داشت. فروشگاه رادین ایمن، توانسته به منظور توسعۀ فعالیت خود در میان رقبای تجاری، انواع کفش ایمنی را در برندهای معتبر عرضه نمایند.

عوامل مؤثر در خرید کفش کار

از مهمترین ویژگی های کفش ایمنی ، می توان به سبک و منعطف بودن آنها اشاره نمود. با توجه به اینکه افراد برای مدت زمان طولانی، از کفش کار استفاده می نمایند، نباید دارای وزن سنگین باشد و به نحوی فشار بیش از اندازه به پاها وارد کند. راحتی پا، از دیگر نکات مهم و ارزشمند در انتخاب کفش ایمنی به شمار می رود. بدین ترتیب، توصیۀ ما بر این است که بتوانید تجهیزات ایمنی مناسب تری را خریداری نمائید.

برخی از مدل های کفش ایمنی دارای تکنولوژی خاصی هستند که قابلیت کنترل میزان رطوبت محیط داخل کفش را دارد. از مزایای این نوع کفش کار می توان در شرایط آب و هوایی سرد استفاده نمود چون شرایط بهتری را برای نگهداری پاها فراهم آورید. هنگام خرید کفش کار، بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که موجب تعریق پاها نگردد. از خطرات و آسیب های جدی که ممکن است سلامت پاها را تحت تأثیر قرار دهد، می توان به لغزیدن، فرو رفتن اشیاء نوک تیز، سوختگی، برق گرفتگی، سقوط اجسام سنگین، افزایش حرارت محیط، یخ زدگی و کاهش دمای هوا، له شدن پاها و ... اشاره نمود.

با این تفاسیر بایستی هنگام  خرید کفش کار ، میزان مقاومت و جنس متریال تشکیل دهندۀ آن را در نظر بگیرید. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین کفش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 78
نمایش همه
علاقه مندی ها ()