بوراکس نوعی ماده معدنی است که با نام های متفاوتی چون دی سدیم، بوره و سدیم تترابورات معرفی می شوند. جهت تولید پودر بوراکس از مواد بور، سدیم و اکسیژن استفاده می نمایند و دارای یک سری مصارف منحصر به فرد می باشد که در ادامۀ مقالۀ این هفته با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. از مشخصات ظاهری بوراکس می توان به جامد بودن و حالت پودری کریستالی آن اشاره نمود. مصرف عمدۀ بوراکس را می توانید در فرآیند تولید پودر ماشین لباسشویی مشاهده نمائید چون دارای خاصیت حلال شوندگی درون مایعات همچون آب را دارد. کارخانجات تولید کننده جهت  خرید بوراکس و اسید سیتریک می توانند به فروشگاه دیجی شیمی مراجعه نمایند. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید بدون محدودیت اقدام به خرید مواد شیمیایی نمائید.

خرید بوراکس جامد و مایع

پودر بوراکس به هیچ عنوان سمی و آسیب رسان به انسان نمی باشد و به دلیل داشتن قیمت مناسب، به سهولت در دسترس است. محلول های بافر، تولید انواع حشره کش، بازدارنده های شعله، فرآیند تولید شیشه، سرامیک و سفال، تولید اسید بوریک و ... از جمله موارد کاربرد گستردۀ بوراکس محسوب می شوند که می توانید در پیرامون خود ملاحظه نمائید. فروش بوراکس به صورت جامد  پودر سفید رنگ و محلول صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با میزان ظرفیتی که نیاز دارید، می توانید از مراکز توزیع مواد شیمیایی همچون فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی بهره مند گردید.

لازم به ذکر است که تولید بوراکس در دو حالت پودری (مصارف خانگی) و مایع (مصارف تولید انواع آفت کش) انجام می گیرد. بوراکس مایع متشکل از بخش های بوراکس پنتاهیدرات و دکاهیدرات می باشد که هر کدام از آنها دارای خواص منحصر به فرد هستند و به طور کلی می توان گفت که هیچ خطری برای سلامت انسان ندارد. هم اکنون امکان خرید اسید سیتریک و بوراکس از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

  فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - چهارراه تیردوقلو - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710-02188308030

تلفن انتقادات و پیشنهادات : 09334168000

تلفن همراه : 09128704691

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()