پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به منظور استحکام بخشیدن مصالح به کار رفته در نما صورت می پذیرد. ساختمان های متعددی را از قدیم تا کنون با مصالح سنگ در سطح شهر مشاهده می نمائیم که دارای معایب خاصی است که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. به عبارتی دلایل متعددی باعث شل شدن و سقوط مصالح سنگ نما می گردد و به همین دلیل مالکین ساختمان جهت جلوگیری از این اتفاق، توانسته اند اقدام به نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نمایند. گروه کار در ارتفاع نماروز با استفاده از نیروی متخصص، توانسته اند سطح خدمات ساختمانی را که ارائه می دهند را به سمت و سوی خدمات ساختمانی در ارتفاع مرتبط با نمای ساختمان سوق دهند. بدین ترتیب در لیست خدمات، قادر به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هستند.

دلایل نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

هم اکنون می توان با استفاده از امکانات و ابزارآلات مناسب از سوی مراکز معتبر و شناخته شده، خدمات اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را دریافت نمود. چنین مجموعه هایی دارای کارشناسان فنی مجرب هستند که می توانند با رعایت تمام اصول، خدمات ساختمانی در ارتفاع را به مالکین ساختمان ارائه دهند. مزیت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، این است که می توانید با استفاده از ابزارآلات مخصوص از سقوط اجسام سنگین بر روی زمین جلوگیری نمائید.

نشست ساختمان بر اثر تکان های زمین لرزه از جمله مواردی است که شرایطی را برای سست شدن سنگ های نما بوجود می آورد. بدین ترتیب توسط مهندسین، اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان پیشنهاد داده می شود. با بهره گیری از چنین خدماتی، می توان طول عمر سازه ها را دو چندان نمود. علاوه بر آنکه با ارائه خدمات نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، می توان از سقوط و ریزش سنگ بر روی زمین جلوگیری نمود و به نوعی از وقوع حوادث ناگوار مالی و جانی جلوگیری کرد. هم اکنون از طریق گروه ساختمانی نماروز می توانید کلیۀ خدمات ساختمانی مرتبط به نمای ساختمان مانند  خدمات نماشویی را با صرف حداقل هزینه دریافت کنید.

     گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 71
نمایش همه
علاقه مندی ها ()