چندین سال است که شاهد گسترش فعالیت مدرسه آنلاین در سطح کشور هستیم. سال های اخیر شاهد به کارگیری اینترنت در صنایع مختلف هستیم و سیستم آموزشی نیز از این موضوع مستثنی نیست. ورود بستر اینترنت در سیستم آموزش مجازی توانسته تحولی بزرگ ایجاد کند. این چنین بسیاری از افراد در مقاطع تحصیلی مختلف توانسته اند از بستر اینترنت، برای ارتقاء تحصیل خود بهره مند گردند. در نتیجه عوامل متعددی شرایطی را برای خدمات مدرسه آنلاین  بوجود آورده است. این چنین می توان در سطح کشور، دانش آموزان در مقطع متوسطه از خدمات مدرسه آنلاین بهره مند گردند و از وقت خود به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند.

مزیت ثبت نام در مدرسه آنلاین

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها، سال های متوالی است که توانسته اند فعالیت خود را در عرصۀ آموزش غیر حضوری، همچنان ادامه دهند. در همین راستا، توانسته اند از ترک تحصیل بسیاری از دانش آموزان در مقاطع متوسطه جلوگیری کنند. قطعاً گسترش سیستم آموزش مجازی می تواند شرایط مناسب تری را در اختیار دانش آموزان با استعداد و نخبه قرار دهد. ضمن آنکه برخی از افراد به دلایل معلولیت فیزیکی و همچنین شرایط منطقۀ جغرافیایی، قادر به حضور فیزیکی در مدارس نمی باشند. بنابراین راه اندازی مدرسه آنلاین می تواند دریچۀ مناسبی پیش روی این دسته از افراد قرار دهد.

همواره شاهد نیاز روز افزون و گسترده به آموزش هستیم و تأمین آموزش مادام العمر می تواند از طریق سیستم های  آموزش از راه دور صورت بپذیرد. بدین ترتیب می توان با وجود انواع محدودیت و ممنوعیت ها، از وقوع ترک تحصیل اجباری و اختیاری جلوگیری نمود. لذا چندین سال است که شاهد گسترش امکانات فنی در سطح کشور هستیم. در نتیجه ساز و کارهای مهندسی نسبت به راه اندازی مدرسه آنلاین صورت گرفته است. به سهولت می توان خدمات آموزش مجازی را در سراسر کشور توسعه بخشید.

جهت ثبت نام در مدرسه آنلاین می توانید با کادر آموزش و ثبت نام مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها در ارتباط باشید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()