پوکه معدنی از رایج ترین انواع سنگ موجود در طبیعت به شمار می رود که امروزه می توانید توسط برخی از مراکز، در ابعاد متفاوت این نوع مصالح ساختمانی را تهیه نمائید. فروش پوکه معدنی عمدتاً به صورت بسته بندی شده انجام می گیرد که البته در برخی از موارد، ممکن است فروش این محصول به صورت فله ای صورت بپذیرد. پوکه معدنی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که شرایط مناسبی را برای استفاده از آن توسط مراکز مختلف فراهم می آورد. در ادامۀ پست شما را با انواع پوکه معدنی و ویژگی های آن آشنا می سازیم. در این صورت راحت تر می توانید در مواقع لزوم از مزایای آن بهره مند گردید. از طریق پوکه معدنی رضایی در بسته بندی های مناسب می توانید خرید پوکه معدنی را انجام دهید.

سفارش پوکه معدنی قروه

از خواص پوکه معدنی می توان به عایل حرارتی و صوتی آن اشاره نمود که مانع از انتقال هوا می گردد. این در حالی است که از وزن سبک برخوردار است و در عین حال دارای استحکام و دوام بالایی می باشد. کاربرد عمدۀ پوکه های معدنی را می توانید در صنعت ساختمان سازی برای پوشش کف ساختمان و شیب بندی پشت بام ملاحظه نمائید. ضمن آنکه از پوکه معدنی در ساخت تجهیزاتی که نیاز به شناور بودن آنها بر روی آب می باشد، بهره گرفته می شود. پوکه های معدنی دارای مقاومت بالایی در برابر رشد حشرات موذی همچون موریانه می باشد.

پوکه معدنی به دلیل داشتن بافت متخلخل، دارای خاصیت نگهداری آب و به نوعی زهکشی است که می تواند برای مدت زمان طولانی رطوبت موجود در خاک را حفظ کند. در همین راستا، در امور کشاورزی شاهد به کارگیری پوکه معدنی بادامی و گردویی، نخودی، ماسه ای و ... می باشیم. در صورت نیاز به خرید پوکه معدنی در تهران در نوع با دوام و مرغوب منطقۀ قروه می توانید با کارشناسان فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 53
نمایش همه
علاقه مندی ها ()