کاغذ دیواری راه راه از طرح های محبوبی است که از گذشته تا کنون در لیست آلبوم محصولات دیوارپوش می توانید مشاهده نمائید. امروزه طرح های متنوعی از این محصولات را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید چون پیشرفت فناوری، شرایط بهتری را نسبت به گذشته برای طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش فراهم نموده است. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و فضای دکوراسیون منزل و یا محیط های اداری و تجاری می توانید اقدام به خرید کاغذ دیواری راه راه  نمائید. نکتۀ مهمی در انتخاب و خرید محصولات دیوارپوش راه راه وجود دارد چون تأثیر مستقیم بر روی جلوه های بصری دارد. جهت مشاهدۀ طرح های پرفروش کاغذ دیواری راه راه می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری راه راه افقی و عمودی

بدین ترتیب متناسب با مساحت محل نصب دیوارپوش، به سهولت می توانید طرح های متنوعی از کاغذ دیواری راه راه را انتخاب نمائید. برخی از افراد که قصد بزرگ جلوه دادن یک اتاق را دارند، معمولاً از تصاویر کاغذ دیواری راه راه افقی با رنگبندی روشن را انتخاب می کنند. این در حالی است که جهت کوچک جلوه دادن یک محیط، می توان از کاغذ دیواری راه راه تیره استفاده نمود. بدین ترتیب با انتخاب تصاویر مناسب می توانید تغییرات چشمگیر در فضای دکوراسیون منزل بوجود آورید.

قیمت  فروش پوستر دیواری و کاغذ دیواری راه راه بر اساس جنس آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید در طرح های متنوع، محصولات دیوارپوش تهیه نمائید. چنین تجهیزاتی را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. با انتخاب کاغذ دیواری راه راه در ابعاد مناسب، می توانید از بی نظمی محیط بکاهد. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید تغییرات چشمگیر در محیط بوجود آورید. در نتیجه متناسب با فضای دکوراسیون منزل و یا محیط های تجاری و اداری می توانید از طرح های متنوع کاغذ دیواری راه راه استفاده نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانید محصولات دیوارپوش با کیفیتی تهیه نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 56
نمایش همه
علاقه مندی ها ()