پوستر دیواری پتینه از طرح های پرفروش فروشگاه دیوار دکور به شمار می رود چون از طراحی خاصی برخوردار است. جهت طراحی دکوراسیون اداری و همچنین منزل می توان از مزایای این سبک از طراحی دیوارپوش استفاده نمائید. فروش پوستر دیواری پتینه در دسته بندی مدرن و کلاسیک صورت می پذیرد که البته در طرح های متنوع و شیک چاپ می شوند. متناسب با فضای دکوراسیون داخلی، می توانید از تنوع سبک طراحی پوسترهای دیواری پتینه استفاده نمائید. با این تدبیر می توانید از یکنواختی محیط دکوراسیون بکاهید و جلوه ای متفاوت و شیک به آنجا ببخشید.

پوستر دیواری پتینه مدرن و کلاسیک

با استفاده از تکنیک های مختلف طراحی گرافیکی، شاهد خلق تصاویر هنری پتینه در سبک های مختلف هستیم. با توجه به اینکه امکان تصاویر به پوستر وجود دارد، با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته می توان طرح های متنوع و شیکی را تحت عنوان پوستر دیواری پتینه سه بعدی و یا ساده تولید و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. هنر پتینه، تأثیرگذاری و جذابیت خاصی در نگاه مخاطبین بوجود می آورد. به همین دلیل توسط خیلی از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود و بدین ترتیب متناسب با فضای دکوراسیون منزل، می توانید از طرح های متنوع پوستر دیواری استفاده نمائید.

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس جنس کاغذ، طرح و ابعاد آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با فضای دکوراسیون می توانید از شرایط پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره گیرید و فضای متفاوت و در عین حال جذابی را فراهم آورید. با استفاده از پوستر دیواری پتینه می توان فضای دکوراسیون را از حالت یکنواخت و کسالت آور خارج نمود. در حال حاضر اکثر افراد طرح های سه بعدی از پوستر دیواری را می پسندند و می توانند در تکه های کوچک و بزرگ در طراحی دکوراسیون منزل و محیط های اداری و تجاری بر روی دیوار نصب نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش اینترنتی خرید کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری پتینه می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()