کاغذ دیواری سه بعدی دارای یک سری ویژگی های بصری منحصر به فرد است که باعث تمایز بارز آن نسبت به دیگر محصولات دیوارپوش شده است. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از محصولات دیوارپوش کاغذی می باشید، قطعاً کاغذ دیواری سه بعدی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. چندین دهه است که در صنعت تولید محصولات دیوارپوش کاغذی، شاهد خلق محصولات در طرح های جدید هستیم که باعث جلب نظر مصرف کنندگان و کلیۀ مخاطبان قرار گرفته می شود. فروش کاغذ دیواری سه بعدی نتیجۀ این اتفاق است و می توانید در طرح های متنوع و شیک، این آلبوم را ملاحظه نمائید. فروشگاه دیوار دکور بر روی فروش محصولات دیوارپوش متمرکز است و این چنین توانسته اند در دسترس مشتریان، آلبوم کاغذ دیواری سه بعدی قرار دهند.

سفارش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی

بدین ترتیب در ابعاد متفاوت، به سهولت می توانید کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های مدرن و کلاسیک برای تزئین نمای دکوراسیون داخلی، بر روی دیوار نصب نمائید. نکتۀ مهم و اساسی که بایستی هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی مد نظر قرار دهید، توجه به ابعاد (عرض و ارتفاع) این محصول می باشد و بایستی با مد نظر قرار دادن ابعاد محل نصب، حدود 5 سانتی متر بیشتر، ابعاد کاغذ دیواری سه بعدی طرح دار را خریداری نمائید. در صورت لزوم به برش کاغذ دیواری سه بعدی، تصویر چاپ شده جزء بخش برش خورده قرار نگیرد و عاملی برای ناقص شدن تصویر نگردد.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت  خرید کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس جنس، ضخامت و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و یا گران قیمت از مراکز معتبر همچون فروشگاه اینترنتی دیوار دکور اقدام نمائید.

 

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: خیابان شریعتی تقاطع خیابان میرداماد پ4 واحد 4

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 62
نمایش همه
علاقه مندی ها ()