رادیولوژی دندان از روش های سریع در تشخیص مشکلات و ناهنجاری های مرتبط به دهان و دندان می باشد. با توجه به اینکه دهان از نسوج نرم و سخت تشکیل شده است، بسیاری از نقایص مرتبط به فک و دندان به راحتی قابل تشخیص نمی باشند و به همین دلیل از اشعۀ ایکس برای ساخت تجهیزات رادیولوژی دندان استفاده نمودند. این چنین توانسته اند از چنین تکنولوژی هایی برای تشخیص و بهبود روند درمان در بیماری و مشکلات مرتبط به دهان و دندان استفاد نمایند. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با افتخار توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و این چنین بتوانند امکان  خدمات رادیولوژی دندان و رادیوگرافی سی بی سی تی دندان، سی تی اسکن دندان و سایر روش های رادیولوژی دندان را فراهم آورند.

موارد کاربرد نتایج رادیولوژی دندان

اگر در پی استفاده از خدمات رادیولوژی دندان هستید، می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید. هدف از انجام رادیولوژی دندان به روش های رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی عبارتند از :

  • تشخیص پوسیدگی دندان ها
  • بررسی وضعیت رشد دندان ها
  • بررسی نحوۀ روند درمان ایمپلنت و ارتودنسی
  • بررسی سلامت بخش های استخوانی اطراف دندان
  • چک نمودن وضعیت قرارگیری ریشه و اعصاب دندان ها
  • مشاهدۀ نحوۀ قرارگیری دندان های نهفته برای عمل جراحی
  • و ...

در این بخش شما را با انواع روش های رادیولوژی دندان مرتبط به رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی آشنا می سازیم. رادیولوژی بایت وینگ (نشان دهندۀ سمت راست دندان)، رادیولوژی پری اپیکال (نشان دهندۀ سمت چپ دندان)، رادیولوژی اکلوزال (نشان دهندۀ سطح اکلوزال دندان ها)، خدمات سی تی اسکن دندان ، رادیولوژی توموگرافی، سیالوگرافی، رادیوگرافی دیجیتالی و سی بی سی تی دندان از جمله انواع روش رادیولوژی دندان به شمار می روند که توسط اپراتورهای متخصص و همچنین تجهیزات پیشرفته انجام می پذیرد. در حال حاضر جهت دریافت این دسته از خدمات، می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()