سی تی اسکن دندان با اشعۀ ایکس معمولی یا همان رادیولوژی، دارای تفاوت های جزئی می باشد. به عبارتی توسط این تکنولوژی پرتوهای متعددی برای اسکن از ناحیۀ دهان، به جای یک پرتوی واحد، ارسال می کند. این چنین یک تصویر دقیق از بافت ها و اندام ها می توان تهیه نمود. به لطف وضوح تصویر و کنتراست بالا، به سهولت می توان تفاوت بین بافت ها را با استفاده از تراکم ثبت شده تفکیک نمود. در واقع تصویربرداری سی تی اسکن دندان، روش دردناک و تهاجمی نیست بلکه بسیار دقیق است. در نتیجه اطلاعات بیشتری را می توانید نسبت به رادیوگرافی معمولی ثبت نمائید. جهت خدمات سی تی اسکن دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به ارائه کلیۀ خدمات رادیولوژی دندان می باشند.

ویژگی های تصویربرداری سی تی اسکن دندان

با روش های سی تی اسکن دندان، امکان تجزیه و تحلیل مشکلات و اختلالات بوجود آمده در نواحی سخت و نرم داخل دهان فراهم می باشد. به عبارتی وجود تومورهای استخوانی، عفونت ها، حفره ها، پوسیدگی و ... را می توان از طریق روش های تصویربرداری دندان ثبت نمود. بدین ترتیب متناسب با مشکلاتی که ممکن است در ناحیۀ دهان و دندان با آن رو به رو شوید، می بایست پیش از درمان، اقدام به تصویربراری از ناحیۀ دهان نمود. اجرای سی تی اسکن دندان به تنهایی می تواند از بافت های نرم و سخت داخل دهان تصویربرداری کند.

تصاویر سه بعدی از دندان ها، می تواند دید وسیعی از ساختارهای عصبی و استخوان ها در نواحی جمجمه و صورت را ثبت نماید. در روند درمان ایمپلنت، ارتودنسی، بازسازی استخوان ها، عمل جراحی، پیوند استخوان و ... می توان از نتایج تصویربرداری سی تی اسکن استفاده نمود. بدین ترتیب متناسب با تجویز دندانپزشک می توانید از خدمات مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مانند خدمات سی بی سی تی دندان بهره مند گردید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()