زغال لیمو سکه ای از جمله انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که می توانید در ابعاد متفاوت این محصول را خریداری نمائید. در حال حاضر زغال های لیمو، توسط برخی از مراکز تولید و به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل با کیفیت های متفاوت می توان اقدام به   خرید زغال لیمو سکه ای  نمود. اکثر افراد برای خرید زغال لیمو سکه ای از زغال های لیمو جهرم انتخاب می کنند چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ویژگی های زغال لیمو سکه ای جهرم

همانطور که می دانید شهر جهرم از جمله مناطقی است که در حوزۀ پرورش درختان مرکب حرف اول را می زند. به همین دلیل جهت تولید زغال از چوب درختان مرکب استفاده می نمایند. بدین ترتیب متناسب با میزان مصرفی که دارید، می توانید اقدام به خرید زغال لیمو جهرم نمائید. مجموعۀ سالار سوز جنوب سال های متوالی است که توانسته اند در حوزۀ فروش زغال فعالیت کنند. بدین ترتیب با کیفیت بالا می توانید محصولات با کیفیت این چنینی را خریداری نمائید.

نکات مهم و اساسی که هنگام خرید زغال لیمو سکه ای بایستی در نظر بگیرید، بررسی کیفیت این محصول می باشد. به عبارتی هر چه زغال، دارای بافت منسجم داشته باشد، ماندگاری بیشتر خواهد داشت.

بدین ترتیب متناسب با مصارف استعمال دخانیات و پخت و پز می توانید زغال های باکیفیتی را از طریق مراکز معتبر تهیه نمائید. از ویژگی های های زغال لیمو سکه ای با کیفیت می توان به دیرسوز بودن یا تداوم سوختن، عدم تولید بو و حساسیت، ایجاد کمترین خاکستر و ماندگاری بالای آن اشاره نمود. بدین ترتیب مشاغلی همچون رستوران ها، کافه ها، قهوه خانه ها و ... می توانند با آسودگی خاطر اقدام به خرید زغال لیمو سکه ای جهرم نمایند. جهت خرید زغال لیمو با کیفیت می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 57
نمایش همه
علاقه مندی ها ()