نماشویی جزء خدمات ساختمانی محسوب می گردد ولی تنها برخی از مراکز قادر به ارائه چنین خدماتی هستند. در واقع جهت انجام خدمات ساختمانی مرتبط به نما، بایستی از ابزارآلات مخصوص و تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع استفاده گردد. از آنجایی که مصالح ساختمانی متعددی وجود دارد که برای امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می بایستی از روش های مناسب برای خدمات نماشویی استفاده گردد که صدمات جدی بر روی مصالح نما رخ ندهد. گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت کاملاً تخصصی قادر به اجرای نماشویی ساختمان های مسکونی، تجاری و غیره هستند.

مزیت انجام نماشویی

از دلایل استقبال از خدمات نماشویی ، بازگرداندن جلوه و زیبایی نمای خارجی ساختمان به حالت اولیه می باشد. با توجه به اینکه روز به روز بر میزان ترافیک شهری افزوده می شود، بیش از گذشته شاهد ایجاد لایۀ جرم و آلودگی بر روی سطوح نمای ساختمانی هستیم. در نتیجۀ این اتفاق، ساختمان ها در گذر زمان، آن جلوۀ اولیۀ خود را نخواهد داشت. به همین دلیل خدمات نماشویی، می تواند شرایط مناسبی را برای نظافت مصالح نمای ساختمان فراهم آورد.

اجرای نماشویی ساختمان شیشه و کامپوزیت با استفاده از دستمال، تی و مواد شوینده به سهولت انجام می پذیرد. این در حالی است که جهت نظافت مصالح ساختمانی غیر صیقلی می توان از روش نماشویی با دستگاه واتر جت و یا سند بلاست استفاده نمود. توسط چنین دستگاه هایی، آب با فشار زیاد از قسمت نازل به بیرون پاشیده می شود. این چنین می توانند جرم و کثیفی بوجود آمده بر روی سطوح نمای ساختمان را مرتفع سازند. نکتۀ قابل توجهی که در خصوص محاسبۀ هزینۀ نماشویی وجود دارد، این است که هر چه میزان جرم بیشتر باشد، قطعاً هزینۀ  شستشوی نمای ساختمان افزایش می یابد. به همین دلیل هر چند وقت یکبار نسبت به نماشویی ساختمان اقدام نمائید.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()