نصب توری مرغی در صنعت ساختمان سازی بیشتر مشاهده می شود. چرا که بسیاری از افراد خواستار استفادۀ بهینه از محل سکونت هستند. بنابراین افرادی که تمایل به پرورش گل و گیاه و یا پرندگان و حیوانات دارند، می توانند نسبت به نصب توری مرغی اقدام نمایند. در این صورت با ایجاد فضای محصور و نورگیر می توانند، محیطی مناسب و ایمن فراهم آورند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به خدمات نصب توری مرغی اقدام نمائید و گروه کار در ارتفاع نماروز به دلیل سابقۀ طولانی که در عرصۀ خدمات ساختمانی دارند، قادر به ارائه خدمات این چنینی هستند.

نصب توری مرغی با ابزارآلات مخصوص

نصب توری مرغی برای پاسیو را می توان با طناب و بدون داربست در مدت زمان کوتاه انجام داد. در این صورت فرد دسترسی بهتری به قسمت های مختلف در نمای ساختمان خواهد داشت. بنابراین بدون دغدغه می توانید فضای مناسبی را برای راه اندازی باغچه و محل نگهداری گل و گیاهان آپارتمانی فراهم آورید. در حال حاضر شما می توانید با گروه نماروز تماس حاصل فرمائید تا اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ نصب توری مرغی کسب نمائید. با توجه به اینکه مدل های متنوعی از توری مرغی برای محصور نمودن یک محوطه مورد استفاده قرار گرفته می شود، قیمت نصب توری مرغی بر اساس متراژ محل نصب و نوع توری مرغی تعیین می گردد.

جهت دریافت خدمات نماشویی و نصب توری مرغی در نمای ساختمان های آپارتمانی و همچنین ویلا بایستی با گروه ساختمانی مجرب و متخصص تماس حاصل فرمائید. چنین مجموعه هایی دارای پرسنل حرفه ای و همچنین تجهیزات ایمنی و وسایل کار در ارتفاع می باشند. در نتیجه بدون دغدغه می توانید از خدمات چنین مجموعه هایی بهره مند گردید. توصیه بر این داریم که متناسب با محیط های باز همچون حیاط ویلا و پاسیو بایستی درخواست نصب توری مرغی از جنس گالوانیزه داشته باشید چون مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی منجمله تابش مستقیم نور خورشید خواهد داشت. جهت اجرای نصب توری مرغی در نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 64
نمایش همه
علاقه مندی ها ()