با توجه به اینکه حوادث آتش سوزی به صورت اتفاقی صورت می پذیرد و به همین دلیل شارژ کپسول از اهمیت بالایی برخوردار است. عمدتاً بر روی کپسول های آتش نشانی، تاریخ انقضاء درج می شود و به همین دلیل بایستی نسبت به شارژ کپسول هر چه زودتر اقدام نمود. یکی از مزایای انجام شارژ کپسول آتش نشانی، این است که اپراتور به بررسی قسمت های مختلف کپسول می پردازد و این چنین می توانند بخش های معیوب و آسیب دیده را مرتفع نمایند.

بنابراین هزینۀ خدمات شارژ کپسول ممکن است افزایش پیدا کند که البته یک اقدام ضروری محسوب می شود. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران با راه اندازی یک کارگاه تخصصی در حوزل شارژ کپسول آتش نشانی، توانسته اند امکان شارژ اتوماتیک انواع کپسول آتش نشانی را با استفاده از پرسنل مجرب، در مدت زمان کوتاه انجام دهند. همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند و امکان بازدید از مراحل شارژ کپسول را برای مشتریان فراهم می آورند.

شارژ انواع کپسول

با توجه به نوع مواد اشتعال زا که در محیط های مختلف وجود دارد، بایستی از کپسول های اطفاء حریق مناسب استفاده نمود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید می توانید کپسول آتش نشانی هیدروژنی، پودری و گازی، آب و گاز، دی اکسید کربن، بیوورسال و ... را خریداری نمائید. با توجه به اینکه برخی از انواع کپسول، دارای تاریخ اعتبار هستند، بایستی دارندگان پیش از اینکه کپسول هایشان منقضی شود، نسبت به شارژ کپسول ، هر چه زودتر اقدام نمایند.

جهت شارژ کپسول آتش نشانی از دستگاه های مخصوص استفاده می نمایند و اپراتور مربوطه بایستی منطبق بر دستورالعمل مندرج بر روی کپسول، ترکیبات محتویات مخزن کپسول را تهیه نماید. رعایت نکات ایمنی برای اپراتور دستگاه حائز اهمیت می باشد و همواره بر اساس دستورالعمل معین، مراحل شارژ کپسول را انجام می دهند. جهت دریافت خدمات تخصصی شارژ کپسول آتش نشانی با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه، می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در این عرصه می باشند.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 53
نمایش همه
علاقه مندی ها ()