شارژ کپسول آتش نشانی توسط دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد. اکثر افراد دغدغۀ این را دارند که چه هنگامی زمان مناسب برای شارژ کپسول آتشنشانی می باشد، تا بدین وسیله بتوانند در مواقع لزوم از مزایای کپسول ها برای اطفاء حریق استفاده نمایند. خوشبختانه در این مقاله، تلاش داریم به طور مختصر به برخی از نکات مرتبط به خدمات شارژ کپسول آتشنشانی بپردازیم و بایستی توجه داشته باشید که به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. عمدتاً بحث اصلی در رابطه با زمان به موقع شارژ کپسول آتش نشانی است و یا اینکه بایستی به چه مراکزی برای ارائه این خدمات مراجعه نمائید. خدمات ایمنی آتش گریز تهران سال های متوالی است که توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و با بهره گیری از نیروی کار متخصص و دستگاه های تمام اتوماتیک، امکان شارژ انواع کپسول آتشنشانی را فراهم آورند.

نکات مهم در فرآیند شارژ کپسول آتشنشانی

عمدتاً زمان شارژ کپسول آتشنشانی منجمله کپسول های پودر و گاز، آب و گاز، دی اکسید کربن، بیوورسال و ... هر دو سال، یکبار می باشد. البته بستگی به تاریخ مندرج بر روی کپسول ها خواهد داشت. بی توجهی به این موضوع مهم می تواند طبعات ناخوشایندی به دنبال داشته باشد و از عملکرد درست کپسول آتش نشانی جلوگیری کند. لازم به ذکر است که در برخی از مواقع که با حوادث آتش سوزی رو به رو شده باشید، جهت اطفاء حریق، تنها درصد اندکی از محتویات کپسول آتش نشانی را استفاده کرده باشید.

در این صورت نیز بایستی نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید. چرا که کپسول آتش نشانی، از قدرت و فشار اندک برخوردار است و به همین دلیل می بایست مجدداً آن را شارژ نمود. در صورت نیاز به دریافت خدمات این چنینی، می توانید از تخصص و تجربیات مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر چند سال متوالی است که کلیۀ خدمات مرتبط به شارژ کپسول آتش نشانی  را با حداقل دستمزد ارائه می دهند.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 57
نمایش همه
علاقه مندی ها ()