فن هواکش در دسته بندی خانگی و صنعتی تولید و به بازار عرضه می شوند. این چنین تولید کنندگان در صنایع مختلف، تلاش می کنند متناسب با نوع محصولاتی که قصد تولید آنها را دارند، نسبت به خرید فن آلمانی با برندهای معتبر و کاملاً اورجینال اقدام نمایند. تولید و فروش فن در دسته بندی های مشخص انجام می پذیرد که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. برخی از فن های صنعتی در شرایط خاصی همچون دمای بسیار بالا و یا پایین، سطح دریا و پالایشگاه های نفت مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

معروفی یکی از برندهای فن آلمانی

در نتیجه هنگام خرید فن آلمانی ، می بایست اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی آن محصول و همچنین عملکرد آن داشته باشید. بنیس کمپانی به عنوان یکی از بزرگ ترین تأمین کنندگان قطعات فن در بازار توانسته اند امکان واردات و فروش انواع فن آلمانی را در ایران فراهم نمایند.

این چنین صنایع مختلف به منظور تولید تجهیزات و دستگاه های صنعتی می توانند بدون نگرانی، نسبت به خرید فن آلمانی اورجینال برند ebmpapst، از طریق بنیس کمپانی اقدام نمایند. فن های صنعتی متناسب با موقعیت های خاصی که ممکن است با رطوبت، مواد شیمیایی و خوردنده در ارتباط باشند، در دسته بندی های متفاوت تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. در لیست انواع فن آلمانی می توانید فن های سانتریفیوژی یا گریز از مرکز، فن های آکسیال، فن های فشار بالا، فن های چند پره ای، فن های ورقه ای خم به غقب و ... را مشاهده نمائید که توسط تولید کنندگان در سایزهای متفاوت به بازار عرضه می شوند.

این چنین صنعت گران متناسب با موقعیت و شرایط متفاوت، راحت تر می توانند مدل و سایز فن آلمانی را انتخاب نمایند. در زمان خرید فن Ebmpapst بایستی نسبت به اصل بودن آن اطمینان حاصل نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر آن خواهد داشت.

 بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 57
نمایش همه
علاقه مندی ها ()