اتوبار از جمله مراکزی است که در شهرهای بزرگ، فعالیت ها آنها ضرورت دارد و روز به روز بر تعداد مراکز   اتوبار و باربری افزوده می شود. عموم افراد برای یکبار هم شده، تجربۀ اسباب کشی داشته اند و اطلاع کافی نسبت به پروسۀ آن دارند. بسته بندی ظروف و وسایل شکستنی، جا به جایی لوازم بزرگ و ... بخش مهمی از دغدغه های افراد است که هنگام جا به جایی و اسباب کشی منزل با آن رو به رو می شوند. بدین وسیله متناسب با نیازی که دارید، می توانید درخواست خدمات بسته بندی وسایل و همچنین چیدمان آنها را در مقصد داشته باشید. در این صورت از طریق اتوبار آزادی، با اطمینان خاطر می توانید بهترین خدمات باربری را با اطمینان خاطر دریافت کنید.

مرکز اتوبار و باربری و حمل فوری اثاثیه منزل

بیش از گذشته، ارائه خدمات حمل و جا به جایی وسایل و لوازم منزل مشهود می باشد چون روز به روز بر تعداد افرادی که ساکن آپارتمان هستند، افزوده می شود. بنابراین از عهدۀ عموم افراد برای جا به جایی وسایل بزرگ همچون مبلمان، کمد، یخچال، گاز و ... راحت نمی باشد و نیاز به قدرت جسمانی دارد. بدین وسیله مراکز اتوبار به سهولت می توانند بهترین خدمات را در حوزۀ باربری به همشهریان خود ارائه دهند. بدون شک چنین فعالیت هایی، نیاز به مهارت و همچنین وسایل نقلیۀ باری مناسب دارد.

با این تفاسیر، هزینۀ خدمات اتوبار و  باربری بر مبنای فاکتورهای مهم منجمله تعداد کارگر، مدت زمان ارائه خدمات، میزان مسافت بر حسب کیلومتر، نوع خدمات ارائه داده شده و همچنین مدل ماشین باری تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، می توانید از مراکز معتبر در حوزۀ اتوبار، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات اتوبار در طول شبانه روز می توانید با مرکز اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 59
نمایش همه
علاقه مندی ها ()