در این مقاله به صورت تخصصی به بررسی فنی طرح توجیهی می پردازیم. اینکه چه عواملی باعث می گردد، یک سرمایه گذار برای دست یافتن به موفقیت در اجرای یک پروژه، از مزایای گزارشات طرح توجیهی استفاده می کنند. فاکتورهای متعددی در خصوص اجرای موفقیت آمیز یک پروژه دخیل هستند و به همین دلیل یک سرمایه گذار مبتدی بدون در اختیار داشتن چنین اطلاعات تخصصی، با اطمینان نمی تواند یک سرمایه گذاری با سوددهی بالا داشته باشد. بنابراین خدمات طرح توجیهی می تواند مسیر مناسبی برای آشنایی و بررسی بیشتر جوانب مختلف اجرای یک کسب و کار محسوب گردد. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا سال های متوالی است که مفتخر در ارائه گزارشات طرح توجیهی کسب و کار در حوزه های مختلف می باشند.

مباحث اصلی در نگارش طرح توجیهی

جهت گردآوری مطالب و نوشتن طرح توجیهی نیاز به دانش تخصصی و همچنین تجربۀ مکفی دارد چون یک کارشناس به تحلیل وضعیت اقتصادی جامعه می پردازد. سپس بر اساس نیاز بازار و اصول بازاریابی و فروش، تلاش می کنند جنبه های مختلف مرتبط به اجرای یک پروژه و سرمایه گذاری تعیین گردد. ذکر نیازهای مالی و سرمایۀ مورد نیاز برای راه اندازی یک پروژه، میزان سوددهی، درآمد ، تعیین محدودۀ زمانی برای دست یافتن به سود قطعی، مدت زمان اجرای پروژه ، میزان هزینه برای تأمین تدارکات و اجرای پروژه ، تخمین تعداد نیروی انسانی و نوع متخصصین تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که در فهرست مباحث طرح توجیهی مشاهده می شوند .

  طرح توجیهی لوازم پر مصرف پزشکی یکی از انواع طرح توجیهی هایی است که توسط مطصا ارائه می شود. 

هنگام نوشتن طرح توجیهی، به جزئیات زیادی پرداخته می شود و تنها با گذر زمان و همچنین کسب تجربه می توانند به تأثیرگذاری مطلوب دست یافت. جهت مراجعه به مشاوران حرفه ای و مجرب، می توانید از تجربیات درخشان مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع بهره مند گردید. بدین ترتیب نگرانی و اضطراب صاحبان سرمایه گذار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و می توان با کمترین هزینه و بودجه، یک پروژه موفقیت آمیز را راه اندازی نمود.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()