قالب جایگزین یونولیت یکی از انواع مصالح ساختمانی است که دارای کاربری متفاوت و در عین حال مفید می باشد. چند سال گذشته، به کارگیری یونولیت در اجرای سقف های تیرچه بلوک، برای سرمایه گذار، مقرون به صرفه تر بود چون پس از اتمام مرحلۀ بتن ریزی سقف، به سهولت می توانستند بر روی یونولیت، مرحلۀ گچ کاری را انجام دهند. این چنین می توانستند با صرف حداقل هزینه، سقف نهایی را بدست آورند.

لیکن چند سال اخیر، در آیین نامه نظام مهندسی، اجرای چنین کاری قابل تأیید نیست و به همین دلیل خرید قالب جایگزین یونولیت توانسته روش مناسب شناخته شود. مجتمع تولیدی پلیمری بسپار به عنوان یکی از اولین مراکز در عرصۀ تولید تجهیزات ساختمانی، توانسته اند موفق به بومی سازی ساخت قالب جایگزین یونولیت با بهترین کیفیت گردند.

قیمت قالب جایگزین یونولیت

عوامل متعددی بر روی هزینۀ روش قالب جایگزین یونولیت تأثیرگذار می باشد که می توان به کارگیری راویزکاری آن نیز اشاره نمود. امروزه در آیین نامه ساختمانی، پس از اجرای بتن ریزی، امکان گچکاری بر روی یونولیت به مهندسین داده نمی شود و می بایست سقف با فاصلۀ 5 سانتی متری از یونولیت راویز شود. بدین وسیله بتوانند از آتش گرفتن یونولیت در حوادث آتش سوزی جلوگیری نمایند. در نتیجه قالب جایگزین یونولیت توانسته شرایط مناسب تری را در حوزۀ ساخت و ساز بوجود آورد.

در حال حاضر جهت اطلاع از قیمت فروش قالب جایگزین یونولیت می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید. از دیگر مزایای به کارگیری قالب جایگزین یونولیت می توان به تکرار استفاده از آن ها در طول پروژه شد و قطعاً صرفۀ اقتصادی بیشتری برای مجری و پیمانکار پروژه داشته باشد. امروزه افزایش قدرت تیرچه با استفاده از لایت فم بوجود می آید و بدین ترتیب می توان با صرف حداقل هزینه، با کیفیت بالا، پروژه های ساختمان سازی را انجام داد. جهت تأمین قالب جایگزین یونولیت بدون واسطه می توانید با تجهیزات ساختمانی بسپار تماس حاصل فرمائید.

 گروه تجهیزات ساختمانی 

آدرس : تهران - کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج

ایمیل: info@tajhizatsakhtemani.com

تلفن دفتر مرکزی:

02147626240

مشاوره 24 ساعته:

 09124710115

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 64
نمایش همه
علاقه مندی ها ()