لوازم یدکی غلطک کوماتسو، قطعات متعددی را شامل می شود، که هر کدام از آنها دارای مسئولیت انجام یک فعالیت مکانیکی و الکتریکی را دارند. بنابراین سالم بودن هر یک از قطعات، در عملکرد ماشین تأثیر مستقیم می گذارد. بدین وسیله شما هنگام مواجه با این رویداد، می بایست اقدام به تعمیر قطعات و یا تعویض لوازم یدکی غلطک کوماتسو نمائید. توجه به موضوعات مهم این چنینی برای راننده حائز اهمیت می باشد و بی توجهی به آن، می تواند صدمات جدی به قطعات سالم وارد کند. پارت یدک راهسازی در عرصۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین ، توانسته اند امکان  خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو و سایر ماشین آلات سنگین این کمپانی معتبر را برای عموم افراد فراهم آورند.

خرید قطعات و لوازم یدکی غلطک کوماتسو

غلطک ارتعاشی، غلط چرخ دار صاف، غلطک شبکه ای، غلطک چرخ لاستیکی، غلطک پاچه بزی و غلطک دستی از جمله انواع غلطک به شمار می روند که می توان از آنها در اجرای پروژه های متفاوت استفاده نمود. بدیهی است، با انتخاب غلطک مناسب، راحت تر می توانید نیاز خود را مرتفع سازید. در هر صورت، عوامل متعددی وجود دارد، که شرایطی را برای افزایش فشار به غلطک فراهم نموده و موجب آسیب دیدگی برخی از قطعات و لوازم یدکی غلطک کوماتسو می شود که بایستی در اولین فرصت، آنها را با قطعات سالم تعویض نمائید.

معمولاً غلطک های راهسازی از نوع غلطک چرخ لاستیکی می باشند و بهترین گزینه در اجرای پروژه های سدسازی محسوب می گردند، که به منظور متراکم کردن خاک ریز سد به کار برده می شوند. قطعاً لوازم یدکی غلطک کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که قابلیت انجام چنین کارهایی را داشته باشند.

با توجه به تعدد مدل های غلطک در بازار، می بایست هنگام خرید قطعات غلطک کوماتسو  ، بر اساس مدل غلطک و مشخصات فنی قطعۀ فابریک، استعلام خود را انجام دهید. غلطک پنوماتیک از دیگر عناوین ماشین های غلطک به شمار می رود که قسمت عقبی آن، مقداری بالاتر از بخش پایینی آن می باشد. این امر باعث افزایش فشار وارده به سطح خاک می گردد.

 پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 61
نمایش همه
علاقه مندی ها ()