در شرکت نخستین کار، طراحی، ساخت و نصب دودکش موتورخانه بر اساس اصول مهندسی و توسط افراد خبره صورت می پذیرد. نکات متعددی در خصوص چگونگی طراحی و اجرای دودکش موتورخانه صنعتی وجود دارد که عموم افراد از آن آگاه نمی باشند. لذا در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مراکز معتبر که در این حوزه فعالیت دارند، در تماس باشید. به طور کلی طراحی و جنس دودکش موتورخانه بایستی به نحوی باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و درجه بالای حرارت مشعل دیگ های موتورخانه داشته باشند. در همین راستا، از متریال با کیفیت و مرغوب برای طراحی و  نصب دودکش موتورخانه استفاده می کنند.  

مجری انواع لوله دودکش موتورخانه صنعتی

مجموعۀ نخستین کار دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ طراحی و نصب انواع دودکش موتورخانه به صورت اصولی می باشند. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از مجریان موفق، همچنان به فعالیت خود در این حوزه می پردازد. نکات متعددی در خصوص چگونگی طراحی و نصب دودکش موتورخانه وجود راد چون تنها مسیر برای خروج دود از سیستم های موتورخانه به شمار می رود. به همین دلیل از فولاد مقاوم و با دوام برای ساخت انواع دودکش موتورخانه استفاده می نمایند.

با استفاده از امکانات پیشرفته می توان سیستم های صنعتی را ارتقاء داد و بدین ترتیب از خدمات مراکز معتبر بهره مند گردید. نکتۀ مهمی که در زمینۀ اجرای دودکش صنعتی مطرح می شود، نصب کلاهک پره ای در قسمت بام است که بایستی به شکل واچ و پره ای صورت بپذیرد. جهت ساخت دودکش موتورخانه از ورق های گالوانیزه سیاه روغنی بهره گرفته می شود و جهت جلوگیری از اکسیداسیون آن، از مزایای رنگ ضد زنگ استفاده می نمایند. در حال حاضر برای کارخانجات، سوله های صنعتی، کارگاه هایی با سقف شیروانی می بایست نسبت به راه اندازی اصولی دودکش موتورخانه توجه و دقت کافی داشته باشید. جهت اطلاع از هزینۀ اجرای شوت زباله و دودکش صنعتی می توانید با کارشناسان فنی در شرکت نخستین کار تماس حاصل فرمائید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 63
نمایش همه
علاقه مندی ها ()