امروزه کابین روشویی یکی از اقلام ضروری در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی محسوب می گردد که می توانید در طرح های مدرن و کلاسیک آن را انتخاب نمائید. همانطور که از عنوان این محصول مشخص است، محل مناسبی برای نگهداری وسایل و لوازم بهداشتی، آرایشی و نظافتی در چنین فضایی محسوب می گردد. بدین ترتیب چند سال اخیر توانسته اند بر تنوع طرح های کابین روشویی افزوده و این چنین متریال با کیفیتی را برای ساخت چنین تجهیزاتی استفاده نمایند.

بدین ترتیب در زمان  خرید کابین روشویی ، پس از بررسی مدل های متنوع این محصول، می توانید راحت تر انتخاب خود را انجام دهید. فروشگاه علائدین متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند موفق به فروش کابین روشویی در طرح های متنوع و شیک گردند.

عوامل تعیین قیمت کابین روشویی

عمدتاً یک سری سوالات رایج مطرح می شود که می توانید پیش از انتخاب کابین روشویی مد نظر قرار دهید. سبک طراحی کابین، جنس بدنه و یراق آلات و نحوۀ نصب آن از جمله مواردی است که می توانید هنگام خرید کابین روشویی در نظر بگیرید و این چنین محصول با کیفیتی را تهیه نمائید. کابین روشویی فلزی، کابین روشویی ام دی اف و کابین روشویی پی وی سی از جمله رایج ترین انواع کابینت روشویی به شمار می روند که می توانید متناسب با فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خریداری نمائید.

با توجه به مطالب فوق، قیمت کابین روشویی بر اساس جنس متریال، طرح و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه با مد نظر قرار دادن سلیقۀ شخصی و سبک طراحی که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب نموده اید، می توانید اقدام به  خرید پنل دوش حمام و کابین روشویی در طراحی مدرن و کلاسیک گردید. جهت مشاهدۀ طرح های جدید و پرفروش کابین روشویی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین انتخاب خود را متناسب بودجه ای که دارید انجام دهید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328  

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053   

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 63
نمایش همه
علاقه مندی ها ()