تابلوهای برق از جمله قطعاتی است که در طراحی و راه اندازی سیستم های الکترونیکی در محیط های مختلف به کار برده می شود. در واقع کاربرد چنین تابلوهایی، جهت کنترل و تنظیم تجهیزات الکتریکی است. از این رو تجهیز نمودن این نوع سیستم ها به فن تابلو برق، می توانید دمای داخل تابلوهای برق را بکاهید. از جمله نکات مهمی که مهندسین هنگام راه اندازی و طراحی تابلوهای برق و چنین دستگاه هایی بایستی در نظر بگیرند، خرید و نصب فن تابلو برق با ولتاژ مناسب می باشد.

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، در طراحی چنین تابلوهایی از تعداد قابل توجهی فیوز برق، کابل و قطعات الکترونیکی استفاده می شود که هنگام روشن بودن، تولید گرما می کنند و این مسئله می تواند عامل ایجاد جرقه زدن، سوختگی و در نهایت آتش سوزی چنین تابلوهایی گردد. در نتیجه خرید فن تابلو برق  مناسب می توان به خنک سازی و تهویۀ هوای گرم در چنین سیستم هایی کمک نمود.

نحوۀ انتخاب و خرید فن تابلو برق

بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ فروش فن تابلو برق و سایر تجهیزات تهویۀ هوا فعالیت می کنند. بدین ترتیب صاحبان مشاغل، متناسب با سیستم های الکترونیکی متعددی که تولید می کنند، می توانند نسبت به خرید فن و فیلتر  آلمانی اقدام نمایند. به طور کلی، انتخاب یک فن تابلو برق بر اساس فاکتورهای متعددی صورت می پذیرد که بایستی توسط افراد متخصص به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند.

با توجه به میزان گذر حجمی و به نوعی میزان ولتاژ بار الکتریکی که درون تابلوهای برق عبور می کند، بایستی فن تابلو برق مناسبی تهیه گردد.

به عنوان مثال، درون تابلوهای برقی که ممکن است سیستم هایی با ولتاژ متناوب مستقیم به کار رفته باشد، بایستی فن تابلو برق با ولتاژ AC مورد استفاده قرار گرفته شود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی در تماس باشید.

بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()