پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین اقدام برای جلوگیری از سقوط مصالح نمای ساختمان می باشد. همانطور که می دانید، در طراحی و ساخت ساختمان، از انواع سنگ و آجر در نمای ساختمان استفاده می شود. شرایط متعددی ممکن است اتفاق بی افتد که موجب سست شدن و سقوط مصالح نما بر روی زمین گردد. در پی این اتفاق، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می تواند بهترین روش برای استحکام بخشی مصالح نما گردد. اگر بندکشی نما به شکل صحیحی صورت نگیرد، تغییر فصول و نفوذ رطوبت و آب به پشت سنگ ها، می تواند موجب یخ زدگی آب گردد و بدین ترتیب شرایط برای سقوط سنگ نما می گردد.

در همین راستا، می توانید از طریق گروه کار در ارتفاع نماروز، خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را دریافت نمائید.

نصب اصولی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را می توان به روش های مختلف انجام دارد. عمدتاً کارفرما و مجری کار، متناسب با طراحی بنای ساختمان، حجم آسیب بوجود آمده برای نما و هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اند، می توانند نسبت به شیوۀ نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما اقدام نمایند. در واقع، هنگامی که ساختمانی دارای پیشانی بیش از 1.5 متر باشد، طناب نمی تواند گزینۀ مناسبی برای اجرای کار محسوب گردد.

لیکن در برخی از مواقع، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب بسیار کارآمدتر خواهد بود و به نوعی، صرفۀ اقتصادی برای مشتریان در پی خواهد داشت. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیاز به دقت زیاد دارد و به صورت مرحله به مرحله توسط افراد خبره انجام می پذیرد. پیش از هر کار فنی، بایستی وضعیت نمای ساختمان توسط یک کارشناس مجرب مورد بررسی قرار گرفته شود.

سپس متناسب با شرایط موجود، بهترین روش را برای اجرای پیچ و رولپلاک نما و   شستشوی نمای ساختمان  در نظر می گیرند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

 

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 72
نمایش همه
علاقه مندی ها ()