کوپلینگ شبکه ای از جمله کوپلینگ هایی است که کاربرد آن را می توانید در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. به طور کلی جهت انتخاب یک کوپلینگ، بایستی یک سری نکات مهم منجمله نوع جفت، میزان گشتاور، مقدار گردش بر حسب دور در دقیقه، کاربری آن قطعه، میزان قطر شفت، جهت شکاف های شفت و محدودیت های فضای فیزیکی در نظر گرفته شوند. در این صورت، به سهولت می توانید اقدام به خرید کوپلینگ Grid نمائید. شرکت کیهان افزار زاگرس دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ فروش قطعات کوپلینگ در تهران می باشند و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، محصولات با کیفیتی را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

سفارش کوپلینگ شبکه ای

در ادامۀ مقالۀ این هفته، بیشتر شما را با ویژگی های کوپلینگ Grid آشنا می سازیم چون به نوبۀ خود بسیار کاربردی می باشد. از مزایای به کارگیری کوپلینگ شبکه ای می توان به اجزای قابل تعویض، داشتن چگالی با توان بالا، مقاومت در برابر شرایط محیطی، حفاظت از تجهیزات در مقابل ناهمراستایی قطعات شفت، کارکرد بالا و عمر طولانی، روغن کاری اندک، نگهداری آسان و در نظر گرفتن حداقل فاصله میان شفت ها اشاره نمود.

یکی از معایب عملکرد کوپلینگ شبکه ای، این است که دارای توانایی محدود برای سازگاری با ناهمراستایی می باشد. البته عملکرد کوپلینگ Grid در میرایی ارتعاشی در سطح عالی قرار گرفته می شود. البته این نوع کوپلینگ به منظور جبران انحراف موازی شفت طراحی نشده است و قابلیت کنترل و تحمل تنها نیم درجه از انحراف زاویه ای را دارد. معمولاً می توان از کوپلینگ Grid، داشتن عمر نامحدود و تداوم عملکرد را درون سیستم های مکانیکی داشت. با انتخاب کوپلینگ مناسب، می توان به بهترین شکل ممکن عملکرد سیستم های مکانیکی و به کارگیری شفت ها را درون سیستم ها برنامه ریزی نمود. اگر به دنبال  خرید کوپلینگ شبکه ای  در سایزهای استاندارد هستید، می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس استعلام نموده و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()