فن و فیلتر از جمله قطعات مهمی است که می توان از آن در محیط های بسته استفاده نمود. مصارف قطعات فن و فیلتر را می توانید در طراحی تابلوهای برق، سرورهای دیجیتالی، تجهیزات الکترونیکی، دستگاه های صنعتی و پزشکی مشاهده نمائید. طراحی قطعات فن و فیلتر به نحوی است که علاوه بر خنک سازی محیط، می تواند قابلیت فیلتراسیون هوا را داشته باشد و این چنین از ورود هوای آلوده و  مرطوب به درون سیستم های الکترونیکی جلوگیری کند . هم اکنون از طریق وب سایت رسمی بنیس کمپانی می توانید اقدام به  خرید فن و فیلتر  مناسب نمائید.

خرید فن و فیلتر برای سیستم های تابلو برق

فاکتور مهم و اساسی که در انتخاب و خرید فن و فیلتر حائز اهمیت است، بررسی عملکرد چنین تجهیزاتی می باشد. به نوعی بایستی میزان مصرف، ابعاد، مقدار ولتاژ کاری، تعداد دور در دقیقه، توان مصرفی، ظرفیت هوادهی، حداقل و حداکثر دمای کاری و نوع فیلتراسیون هوا در نظر گرفته شوند. با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، راحت تر می توانید انتخاب و خرید فن و فیلتر را متناسب با سیستم های الکترونیکی مختلف داشته باشید.

عمدۀ کاربرد فن و فیلتر را می توانید در طراحی تابلوهای برق صنعتی مشاهده نمائید چون در طراحی چنین تجهیزاتی، از قطعات الکترونیکی مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل جهت حفظ دمای محیط بایستی از تجهیزات هواکش صنعتی استفاده نمود. خرید فن و فیلتر، در راستای کاهش دمای محیط و همچنین فیلتراسیون محیط انجام می پذیرد. با توجه به حساسیت کاری که چنین تجهیزات الکترونیکی دارند، بایستی نسبت به خنک سازی و حفظ دمای آن محیط اقدامات مناسبی صورت بپذیرد. بنابراین  فروش فن را در برند و مدل های متفاوت می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. هم اکنون از طریق بنیس کمپانی، قادر به خرید فن و فیلتر در ابعاد متفاوت خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع فن و فیلتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 بنیس کمپانی  

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()